,

مرکز پخش سنگ ساختمانی تراورتن

هر سنگ ساختمانی با توجه به مشخصه های کیفی برای بکارگیری دارای شرایط محیطی خاصی است. در این بین انواع سنگ ساختمانی تراورتن به واسطه مزیت های بیشماری که دارد در نمای خارجی و محیط داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. در این مرکز به عنوان بزرگترین نمایندگی پخش آنلاین سنگ های ارگانیک، بهترین تراورتن های استخراجی از معادن سراسر کشور با نرخ تولیدی عرضه و به فروش می رسند. 

مرکز پخش سنگ ساختمانی تراورتن

مشخصه مهم سنگ ساختمانی تراورتن

مشخصه مهم سنگ ساختمانی تراورتن حتماًَ بارها شنیده یا خوانده اید که تراورتن ها نوعی سنگ آهکی متخلخل هستند که به علت شکل ظاهری و رنگ های منحصر به فرد در گروه سنگ های تزئینی نیز قرار می گیرند.
این نوع سنگ مقاومت مناسبی در برابر عوامل محیطی به ویژه گرما دارد. به گونه ای که در تمام طول سال در اثر تابش نور خورشید، گرما را جذب نمی کند و همواره سطحی خنکی دارد.
وزن استاندارد تراورتن های اصل و ارگانیک یا جرم حجمی آنها حدود ۲۵۰۰ کیلو گرم در هر متر مکعب است. برای محاسبه وزن این محصولات معمول ارتفاع سنگ را در طول و عرض آن و سپس جرم حجمی سنگ ضرب می کنند تا به عدد ثابت و نهایی دست یابند.
همین امر نیز موجب شده تا مدل های مختلف آن اغلب برای نمای بیرونی ساختمان، قرنیز دیوارها و همچنین ساخت راه پله استفاده کنند. برخی دیگر از مهمترین مشخصه تراورتن ساختمانی می توان گزینه های زیر را نام برد:

  • خاصیت عایق حرارتی و صوتی به علت ضخامت مناسب
  • مقاومت در برابر آتش سوزی به علت وجود حفره های آهکی در بافت سنگ
  • خاصیت صیقل پذیری بالا و به دنبال آن درخشندگی زیبا سطح سنگ
  • عدم تغییر رنگ و بافت در درازمدت

مقاومت سایشی اکثر سنگ های تراورتن نسبتاً پایین است و به همین علت نیز به راحتی می توان از آنها برای ساخت انواع سنگ های مصنوعی تزئینی استفاده نمود. با این وجود مقاومت فشاری آنها به ویژه در برابر عوامل محیطی در سطح بالایی قرار دارد.

قیمت روز سنگ‌ ساختمانی تراورتن

قیمت روز سنگ‌ ساختمانی تراورتن قیمت تراورتن از فاکتورهای مهم برای خریدهای عمده و سفارشات صادراتی در بازارهای جهانی است. طی سالهای اخیر به علت بالا رفتن هزینه های استخراج و فرآوری همواره شاهد نوسان و سیر صعودی قیمت هر متر مربع از انواع سنگ های ارگانیک در بازار بوده ایم.
البته باید خاطر نشان کرد که قیمت سنگ تراورتن به مراتب از مدل های گرانیت و مرمریت ارزانتر بوده و استفاده از آنها در نمای بیرونی و سنگ فرش داخل ساختمان مقرون به صرفه تر خواهد بود.
برای آگاهی از نوسانات بازار، استعلام قیمت روز انواع سنگ های استخراجی از معادن داخلی، سفارش عمده و همکاری برای صادرات می توانید با نمایندگان پخش و فروش این مرکز در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.