پخش عمده تراورتن دره بخاری بی موج

سنگ تراورتن دارای رنگ های متنوعی است و معادن آن در مناطق مختلف کشور به ویژه استان مرکزی و در شهرستان محلات وجود دارد و انواع این سنگ را با کیفیتی عالی تولید و ارائه می کند. پخش عمده تراورتن دره بخاری بی موج توسط همین سایت با بهترین کیفیت صورت می پذیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و  ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

پخش عمده تراورتن دره بخاری بی موج

ویژگی تراورتن دره بخاری بی موج

ویژگی تراورتن دره بخاری بی موج از خصوصیات و ویژگی تراورتن دره بخاری می توان به استحکام و دوام بالا، شفافیت بسیار خوب، تخلخل کمتر نسبت به انواع دیگر این محصول، براق بودن، صیقل پذیری خوب، قیمت مناسب، دارا بودن رنگ های کرم تا شکلاتی، ساب پذیری عالی، مقاوم بودن در برابر رطوبت و نوسانات مختلف جوی، چسبندگی عالی به ملات، مقاوم بودن در برابر نور خورشید و … اشاره کرد.
امروزه از این سنگ زیبا و مقاوم در دکوراسیون داخلی و خارجی اغلب ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود همچنین به علت ضد لغزش بودن در حیاط و استخر و .. کاربرد زیادی دارد و در ساخت انواع مصنوعات تزئینی استفاده می شود.
سنگ تراورتن دره بخاری بی موج زیبایی و جذابیت خاصی به نمای ساختمان می دهد و امروزه معماران از انواع سنگ های تراورتن رنگ روشن برای زیبا سازی نمای بیرونی بهره می برند که علاوه بر زیبایی فوق العاده دارای عمر طولانی بوده و رنگ آنها در اثر گذشت زمان تغییری نمی کند.

قیمت روز تراورتن دره بخاری بی موج

قیمت روز تراورتن دره بخاری بی موج قیمت تراورتن دره بخاری بی موج به عوامل مختلفی بستگی دارد. همان طور که می دانید این سنگ به صورت های اسلب، کوپ، طولی و … برش داده می شود که هر کدام از این برش ها همچنین ضخامت سنگ در نحوه تعیین قیمت تأثیر گذار می باشند.
ابعاد و اندازه دقیق و منظم سنگ نیز بر قیمت مؤثر است و هر چه سنگی برش دقیق تری داشته باشد و بدون هیچ گونه ترک و لب پریدگی باشد، دارای قیمت بالاتری است.
سنگ های تراورتن دارای رنگ های روشن و تیره هستند که هر یک قیمت متفاوتی دارند. از موارد دیگر مؤثر بر قیمت تراورتن می توان به قطر سنگ، نوع مواد استفاده شده برای فرآوری و پولیش سنگ، روش خرید، برند و شرکت تولید کننده، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … اشاره کرد.
قیمت عمده سنگ تراورتن بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند و این روزها شرکت های بازرگانی و شرکت های مصالح ساختمانی این محصول را به صورت عمده و در حجم بالا تهیه می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.