قیمت خرید سنگ تراورتن حاجی آباد

از جمله مصالح و متریال هایی که کاربرد فراوان در ساخت نما و کف و در کل نازک کاری ساختمان دارد سنگ می باشد. سنگ ها با توجه به مواد تشکیل دهنده و نحوه تشکیل شدنشان به نام های مختلفی وجود دارد. سنگ تراورتن حاجی آباد از جمله سنگ های آهکی است که در ساخت نمای داخلی ساختمان به کار می رود. این سنگ با توجه به ابعاد و اندازه آن، میزان ضخامت، کیفیت سنگ و شرکت تولیدی آن با قیمت های مختلفی در بازار به فروش می رسد. 

قیمت خرید سنگ تراورتن حاجی آباد

مشخصات مهم سنگ تراورتن حاجی آباد

مشخصات مهم سنگ تراورتن حاجی آباد سنگ تراورتن از جمله سنگ های رسوبی است که از جنس آهک می باشد. این سنگ در رنگ های مختلف است. علت این امر وجود املاح و مواد معدنی دیگری نیز است که به همراه آهک در تشکیل سنگ تراورتن ترکیب می شوند. معدن سنگ تراورتن حاجی آباد مربوط به استان مرکزی و شهرستان محلات است که سنگ تراورتن استخراج می شود.  

سنگ تراورتن حاجی آباد دارای تم ها و رنگ های روشن مانند رنگ کرم و شکلاتی روشن است. این سنگ نسبت به تراورتن های دیگر کمتر متخلخل بوده و در برابر فشار های وارده به خود از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است. 

سنگ تراورتن حاجی آباد ساب پذیری خوبی دارد و به راحتی رزین و اپوکسی های مخصوص سنگ جهت شفافیت و براقی سنگ به خود جذب می کند. همچنین در برابر خوردگی در برابر مواد شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار است. این سنگ استحکام خوبی در برابر گرما و سرما داشته به همین دلیل در نمای های بیرونی ساختمان به کار می رود. تمامی این مشخصات کیفیت تراورتن حاجی آباد باعث شده تا این سنگ به عنوان یکی از مرغوب ترین سنگ های تراورتن ایران شناخته شده و فروش خوبی در بازار های داخلی و جهانی دارد.  

بازار خرید سنگ تراورتن حاجی آباد

بازار خرید سنگ تراورتن حاجی آباد تراورتن حاجی آباد در رنگ های مختلفی به فروش می رسد. بازار خرید تراورتن حاجی آباد به دلیل کیفیت بالای این محصول بازار خوبی بوده و طرفداران و خریداران زیادی به خود اختصاص داده است. این سنگ به کشور های اروپایی و امریکا نیز صادر می شود. 

عرضه کننده این سنگ ضمن فروش به روش های سنتی، با ایجاد نمایشگاه های مجازی سنگ انواع سنگ تراورتن حاجی آباد را به صورت اینترنتی به فروش می رساند و زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.

ایجاد این نمایشگاه سبب شده تا ضمن حذف واسطه ها، مشتریان به آسانی بتوانند سنگ تراورتن دلخواه خود را با قیمت مناسب و مرغوبیت بالا و دارا بدون استاندارد های لازم مستقیماً از عرضه کننده این سنگ خریداری نماید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.