مرکز انواع سنگ ساختمانی محلات

شرکت ها و نمایندگی های فروش سنگ ساختمانی محلات به عنوان مرکز انواع سنگ ساختمانی فعالیت می کنند که مشتریان می توانند با مراجعه به این مراکز، انواع سنگ ساختمانی مورد نظر خود را در ابعاد و رنگ های متفاوت تهیه کنند. این مراکز سنگ های ساختمانی را در  کیفیت بالا و مرغوبیت بی نظیری به مشتریان ارائه می دهند از این رو در بازار سنگ محلات جزء بهترین مراکز سنگ شناخته شده اند.

مرکز انواع سنگ ساختمانی محلات

اطلاعاتی درباره سنگ ساختمانی محلات

اطلاعاتی درباره سنگ ساختمانی محلات در ایران، محلات یکی از منابع مهم سنگ ساختمانی تزئینی به شمار می رود به گونه ای که این شهرستان با تولید انبوه  سنگ تراورتن و مرمریت توانسته است رتبه نهم تولید سنگ تراورتن را در بین کشور های تولید کننده سنگ، کسب کند از این رو تولید سنگ ساختمانی در محلات باعث شده است که این حوزه از نظر اقتصادی دارای ارزش بالایی باشد.

سنگ های ساختمانی که در محلات تولید می شود دارای ویژگی های مطلوب و ویژه ای هستند از جمله این ویژگی ها می توان استحکام بالا، مقاومت در برابر فشار و ضربه، مقاومت در برابر سایش، مقاوم بودن در برابر سرما و گرما، قابلیت جذب آب پایین، قیمت مناسب و … را نام برد به همین خاطر این سنگ ها در ساختمان سازی کاربرد زیادی دارند برای مثال از سنگ تراورتن محلات برای تزئین نمای ساختمان، پوشش راه پله، پوشش کف آشپزخانه و غیره استفاده می کنند.

سنگ ساختمانی تراورتن که در محلات تولید می شود جزء سنگ های آهکی می باشد که از نظر خواص و ویژگی ها بین سنگ مرمر و سنگ آهک قرار دارد. در سطح این سنگ ها، حفره ها و منافذی وجود دارد که ناشی از آزاد شدن دی اکسید کربن در حین فرایند رسوب گذاری است. 

این سنگ ها در رنگ های طوسی، قرمز، شکلاتی، کرم و … وجود دارند که این تنوع رنگ سنگ محلات به خاطر وجود حباب های هوا و ناخالصی های موجود در آن است.

از سنگ ساختمانی محلات در پروژه های مسکونی و لوکس به وفور استفاده می شود زیرا دارای زیبایی منحصر به فرد و کیفیت بالایی می باشد.

قیمت روز سنگ ساختمانی محلات

قیمت روز سنگ ساختمانی محلات قیمت سنگ ساختمانی محلات به عواملی چون ابعاد، نوع کاربرد سنگ، نوسانات بازار، رنگ و … بستگی دارد که با تغییر هر یک از این عوامل، نرخ روز سنگ نیز تغییر می کند. بنابراین برای اطلاع از قیمت روز آن، می توان به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه کرد زیرا این سایت ها انواع سنگ را همراه با درج قیمت، برای دسترسی راحت مشتریان به اشتراک می گذارند.

علاوه بر روش فوق، قیمت روز سنگ ساختمانی محلات را نیز می توان با مراجعه به مراکز فروش یا نمایندگی های آن در سراسر کشور جویا شد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.