قیمت روز سنگ تراورتن آبگرم محلات

سنگ تراورتن آبگرم محلات یکی از بهترین انواع سنگ می باشد که در بازار توزیع می گردد. قیمت روز سنگ تراورتن آبگرم محلات به گونه‌ ای در نظر گرفته می‌ شود که با کیفیت و ویژگی‌ های این نوع سنگ تناسب و همخوانی داشته باشد. سنگ تراورتن دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که این موارد باعث افزایش استفاده از آن در صنایع مختلف شده‌اند. این محصول به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد. 

قیمت روز سنگ تراورتن آبگرم محلات

خصوصیات سنگ تراورتن آبگرم محلات

خصوصیات سنگ تراورتن آبگرم محلات آگاهی از خصوصیات انواع تراورتن کمک می کند تا بهترین سنگ را شناسایی کرده و مورد استفاده قرار دهید. به همین جهت اکنون به برخی از مهمترین ویژگی ها و مشخصات این محصول اشاره می کنیم:

معدن سنگ تراورتن محلات می باشد البته نمونه هایی از این سنگ از معادن شهر اصفهان نیر خارج می شود. 

 این سنگ امروزه هم برای فضای بیرونی و هم برای فضای درونی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. ظاهر زیبایی که در این نوع سنگ وجود دارد باعث شده است که از آن برای ساخت نما های زیبا و درخشان استفاده شود. 

سنگ تراورتن در عین زیبایی، استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد؛ به همین جهت می ‌توان از این سنگ برای مدت طولانی استفاده کرد بدون این که شکل و ظاهر اولیه خود را از دست بدهد. 

از سنگ تراورتن برای پوشاندن کف منزل و بسیاری از اماکن دیگر نیز استفاده می شود. علت استفاده از سنگ تراورتن برای پوشاندن کف تخلخل بسیار بالای این سنگ می باشد. تخلخل بالا باعث می‌ شود که رطوبت و هر گونه مایع به قسمت های داخلی سنگ نفوذ نکرده و سطح سنگ لیز و لغزنده نشود. 

این سنگ ها قابلیت برش و تغییر شکل را دارند و تولید کنندگان در مراحل اولیه با استفاده از بهترین و مجهز ترین تجهیزات این سنگ ها را به شکل های مختلفی در می آورند. امکان تغییر شکل و برش سنگ تراورتن باعث شده است که از این نوع سنگ بیشتر در صنایع مختلف استفاده شود. 

توزیع کننده سنگ تراورتن آبگرم محلات

توزیع کننده سنگ تراورتن آبگرم محلات توزیع تراورتن به شکل های مختلف انجام می شود. تولید کنندگان این محصول را هم به صورت عمده و هم به صورت جزئی در بازار عرضه می‌ کنند تا مشتریان و خریداران بتواند آن را بر حسب نیاز خود خریداری نمایند. 

قیمتی که برای سنگ تراورتن به صورت عمده در نظر گرفته می ‌شود بسیار بهتر و به صرفه تر می باشد و به همین علت اکثر مشتریان این محصول را به صورت عمده و کلی خریداری می‌ کنند تا بهای کمتری را بابت آن بپردازند.

عوامل متعددی بر قیمت نهایی سنگ ‌تراورتن تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال یکی از مهمترین عوامل هزینه ‌هایی است که تولیدکنندگان در مراحل ابتدایی صرف می‌ کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.