کارخانه تولیدی اسلب تراورتن بی موج

سنگ ها به دلیل دوام و ماندگاری و زیبایی طبیعی که دارند در صنعت ساختمان سازی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. اسلب تراورتن بی موج نمونه با کیفیت و متنوعی از این تولیدات است که این سنگ تزیینی قدمت زیادی دارد. این نمونه دارای تنوع بالایی بوده و در رنگ های آبی کمرنگ، طوسی، سفید و اطلسی استخراج می شود. کارخانه آنها را با قدرت شکل پذیری و ساب پذیری بالایی تولید می کند و می توان آن را به قطعات کوچکتر تبدیل کرد. 

کارخانه تولیدی اسلب تراورتن بی موج

موارد مصرف اسلب تراورتن بی موج

موارد مصرف اسلب تراورتن بی موج میزان مصرف اسلب تراورتن بسیار بالا بوده و در صنایع مختلفی خصوصا ساختمان سازی و برای نمای داخلی و بیرونی استفاده می شود. تراورتن ها جزو بهترین سنگها هستند که علاوه بر شکل ظاهری و بافت زیبا دوام و استقامت زیادی هم دارد و برای تزیینات داخلی منزل به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ های تیره و روشن با رگه های سفید و طلایی جلوه آن را بیشتر کرده است. این مزیت ها اعتبار خاصی به اسلب ها بخشیده است و باعث شده تا فروش بالایی را از آن خود کند. 

رنگ این تولیدات بسیار تیره بوده و بدون موج هستند به خوبی می توان آن را تشخیص داد. نقش های روی این سنگ سه بعدی به نظر می رسد به همین دلیل وقتی در دکوراسیون داخلی کار می شود جلوه خاصی به محیط می بخشد. کیفیت بالا و مقاوم در مقابل سرما و گرما از دیگر مزیت های این سنگ به حساب می آید. 

توزیع عمده اسلب تراورتن بی موج

توزیع عمده اسلب تراورتن بی موج این سایت بزرگترین و معتبر ترین واحد توزیع اسلب تراورتن در کشور است که توانسته به خوبی نیاز مصرف کنندگان را برطرف سازد. در این عرصه خدمات گسترده ای به مصرف کنندگان ارائه می شود.

به نمایش گذاشتن محصولات متنوع و قیمت ها در سایت شرایط خرید را برای مشتری راحت تر می کند. به همین دلیل بیشتر مردم به خرید اینترنتی گرایش پیدا کردند تا از این طریق بتوانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند. 

تراورتن ها در صنعت ساختمان سازی بیشترین مصرف را دارند و همین امر باعث شده تا میزان استخراج و تولید آن ها رونق زیادی پیدا کند. وجود واحدهای فروش در تهران سبب شده تا محصول در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد و آنها بتوانند به آسانی خرید خود را انجام دهند.

مقاومت سایشی در این نوع سنگ بالا بوده و در مکان های پر رفت و آمد بهترین گزینه است. این نمونه جذب آب بسیار ناچیزی دارد و رطوبت در آن نفوذ نمی کند به همین دلیل در نمای بیرونی هم قابل استفاده است و بیشتر به صورت تزیینی به کار می رود. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.