تولید کنندگان اسلب تراورتن موج دار

اسلب تراورتن موج دار گونه ای از سنگ های ساختمانی با کیفیت و زیبا می باشد که به دلیل مزایای زیادی که دارند در صنعت ساختمان سازی بسیار حائز اهمیت می باشند و استفاده های زیادی از آنها می شود. امروزه تولیدکنندگان اسلب تراورتن موج دار مدل های بسیار زیبایی از این سنگها تولید می کنند که به عنوان برترین سنگها شناخته می شوند؛ بنابراین بازار خرید آنها همیشه شلوغ است.

تولید کنندگان اسلب تراورتن موج دار

کیفیت ویژه اسلب تراورتن موج دار

کیفیت ویژه اسلب تراورتن موج دار همانطور که در جریان هستید سنگ های اسلب تراورتن موج دار از سنگ های طبیعی و بسیار مرغوب می باشد که ساختاری آهکی داشته و در اثر فعالیت چشمه های آب گرم در مرور زمان ایجاد شده اند.

از دلایل محبوبیت اسلب تراورتن می توان به کیفیت آنها اشاره کرد که مقاومت فشاری خوبی دارند و نسبت به سایر سنگها در رده های بالاتری قرار می گیرند، همچنین سنگ های تراورتن مقاومت خوبی از خود در برابر آتش سوزی و حرارت های بالا نشان می دهند؛ از این رو جزو برترین سنگها محسوب می شوند.

این سنگها دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ هستند و از این رو از آنها به عنوان سنگ تزیینی برای زیباسازی ساختمانها استفاده می شود.

سنگ های تراورتن مقاومت سایشی خوبی ندارند؛ بنابراین مناسب برای کف ساختمان ها و به خصوص برای اماکن پر تردد نمی باشند اما استفاده از آنها برای سنگ کاری دیوار مانعی ندارد و اتفاقا بهترین گزینه هستند.

قیمت روز اسلب تراورتن موج دار

قیمت روز اسلب تراورتن موج دار امروزه به دلیل بالا بودن کیفیت اسلب تراورتن مدل های مختلفی از آنها تولید می شود که در حالت کلی در دو دسته موج دار و بی موج تقسیم بندی می شوند که هر کدام از آنها مشخصه های خاص خود را دارند و بسیار مورد توجه قرار می گیرند و بازار خرید شلوغی دارند.

از سنگ های تراورتن در تمامی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و هتل ها و در قسمت های مختلف آنها می توان استفاده کرد؛ به همین دلیل مدل های متنوعی از آنها در رنگ و طرح های گوناگون ساخته می شود.

قیمت اسلب های تراورتن موج دار بسیار مناسب و اقتصادی می باشد که از فاکتور های تاثیرگذار بر مقدار آن می توان به کیفیت سنگ مورد نظر و هزینه های تولید آن اشاره کرد که در حالت کلی بسیار مناسب و ارزان می باشد و رقم آن به ازای هر متر مربع از آنها تعیین می شود.

خریداران برای سفارش و خرید بهترین سنگ های تراورتن با ترکیب رنگ های جذاب به طور تضمینی از طریق همین سایت می توانند اقدام کنند تا ضمن خرید مرغوبترین سنگها، هزینه های کمتری را نیز بابت آنها پرداخت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.