تولید کننده اسلب سنگ مرمریت

شرکتی که تحت عنوان تولید کننده اسلب سنگ مرمریت در بازار مشغول به فعالیت است این نمونه ها را در رنگ های متنوع در دسترس مشتریان خود در شهرهای مختلف قرار می دهد و این شرکت نمونه های مورد نیاز مردم را در حجم زیاد تولید می نماید. دلیل این امر هم درخواست های زیاد افراد خریدار نسبت به این سنگ های اسلب مرمر برای استفاده در عرصه ساخت و ساز می باشد.

تولید کننده اسلب سنگ مرمریت

کاربرد اسلب سنگ مرمریت نما

کاربرد اسلب سنگ مرمریت نما در رابطه با کاربرد اسلب سنگ مرمریت نما باید به عرض مشتریان عزیز برسانیم که این سنگ ها به دلیل این که در ابعاد بسیار بزرگ در اختیار خریدارها قرار می گیرند می توانند به راحتی برای نمای بیرونی ساختمان ها مورد استفاده قرار گرفته شوند و به این صورت زیبایی و جلوه خاص و بی نظیری به نما ارائه می گردد. 

اما با وجود کاربرد گسترده ای که اسلب سنگ مرمر در نمای بیرونی ساختمان ها دارا می باشد در دکوراسیون های داخلی نیز به کار گرفته می شود. 
به عنوان مثال برای زیبا تر جلوه نمودن راه پله ها در ساختمان های لوکس و تشریفاتی از این نمونه ها گاهی اوقات استفاده می شود تا به این طریق جلوه آن مکان به طور قابل توجهی بی نظیر شود. 

از این محصول فوق العاده در ابعاد بزرگ برای دکور نمودن شومینه ها نیز استفاده می گردد. 
همان طور که متوجه شدید این نوع سنگ به دلیل شیک و خاص بودن مورد توجه بسیاری از معمارها قرار گرفته است.

توزیع انواع اسلب سنگ مرمریت

توزیع انواع اسلب سنگ مرمریت توزیع اسلب از سوی این شرکت پخش به طریق عمده انجام می شود و نمونه های مختلفی از این سنگ ها به طور ساده و طرح دار به میزان زیاد در اختیار خریدارها قرار می گیرند. 
دلیل این که این فروشگاه محصولات اسلب خود را به روش عمده و یا کلی به مردم عرضه می دارد این است که بازار اسلب مرمریت در داخل ایران در بین مشتریان رونق زیادی دارد و افراد زیادی همه روزه به دنبال خرید این نمونه ها به میزان زیاد و البته با توجه به قیمت های شگفت انگیز می باشند. 

به همین روی توزیع انواع اسلب سنگ مرمریت از سوی این نمایندگی پخش به روش کلی صورت می گیرد و آن دسته از اشخاص خریداری که در صدد تهیه این نمونه های گرانبها و شکیل بر اساس بودجه های پایین هستند می توانند اقسام مختلفی از این سنگ ها که از طرف این مرکز به آنها ارائه می گردند را خریداری نمایند. 

برخی از این سنگ های اسلب دارای رگه های بسیار زیبا و خارق العاده ای می باشند که این رگه ها زیبایی این محصولات را دو چندان نموده اند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.