بازار فروش سنگ کف پارکینگ

بازار فروش سنگ کف پارکینگ امروزه به بسیار مطلوبی رسیده. تولیدات باکیفیت این سنگها به فروشندگان داخلی کمک کرده تا حجم فروش این سنگ ها را به بالاترین حد ممکن برساند و از این جهت رضایت مشتریان خود را به طور کامل جلب کند. رونق داشتن این بازار فقط مختص بازار داخلی نبوده و حتی شاهد صادرات این اجناس به کشورهای همسایه نیز هستیم.

بازار فروش سنگ کف پارکینگ

اطلاعاتی درباره سنگ کف پارکینگ

اطلاعاتی درباره سنگ کف پارکینگ سنگ کف پارکینگ یک سنگ بسیار خاص بوده و باید مطابق با یکسری از شرایط تولید و توزیع شود. قطعاً مستحضر هستید که کف پارکینگ در معرض تردد خودرو بوده و در نتیجه سنگ های تولید شده باید از مقاومت خیلی بالایی برخوردار باشند.

کف پارکینگ شاید به صورت مداوم مورد شستشو قرار گیرد و به همین دلیل نباید از سنگهای آهکی در این راستا استفاده نمود. زیرا این سنگها رطوبت را به خود جذب می‌ کنند و در این حالت آسیب پذیری آنها بسیار بالا خواهد رفت.

علی رغم دارا بودن مقاومت زیاد و درجه کیفیت خیلی مناسب، این سنگ ها باید از جلوه ظاهری مناسبی نیز برخوردار باشند. به هر حال جلوه ظاهری بخش اعظمی از خانه به پارکینگ آن وابسته است و کفپوش پارکینگ نیز در ایجاد جلوه ظاهری تاثیر بسیار زیاد دارد.

به همین دلیل سنگ های گرانیت و کریستال که مقاومت بیشتری نسبت به سایر سنگ ها دارند و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار می باشند، در جهت پوشاندن کف پارکینگ به کار می روند.

تولید کنندگان سنگ کف پارکینگ

تولید کنندگان سنگ کف پارکینگ انواع سنگ کف پارکینگ، امروزه در زمره اصلی ترین مصالح ساختمانی دسته بندی می شوند و به این بازار از رونق فوق ‌العاده مطلوبی برخوردار است. زیرا به صورت مداوم مشاهده ساخت و سازهای گسترده در اقصی نقاط کشور می باشیم.

طبیعتا زمانی که با بازار پررونق و بسیار پر سود مواجه هستیم، رقابت سنگینی نیز بین تولید‌کنندگان سنگ ها به وجود می آید.

هر یک از این تولیدکنندگان سعی می کنند تا با بهره ‌گیری از پارامترهای مثبت تر، تولیدات سنگ را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از این بازار پر رونق سهم بیشتری بردارند. به دلیل وجود این رقابت جذاب، تولید سنگ در کشور ما با رشد بسیار مطلوبی مواجه شده و متعاقباً توجه به استانداردهای جهانی و ضوابط ثبت شده در تجارت بین الملل در راستای افزایش درجه کیفیت این سنگها لازم و ضروری می ‌باشد.

در راستای انتخاب یک تولیدکننده با کیفیت، حتماً باید با افراد متخصص و آگاه مشورت لازم را داشته باشید. این افراد می ‌توانند راهنمایی خیلی خوبی را در اختیار شما قرار داده و شما را به سمت یک خرید مطلوب هدایت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.