مرکز عرضه سنگ کف آسانسور

سنگ کف آسانسور توسط مرکز عرضه آن به دست مشتری می‌رسد. خوب است بدانید که با توجه به افزایش حجم تقاضا خریداران از این نمونه، فروشنده در مرکز عرضه آن در صدد برآمده که توزیع سنگ کف آسانسور را افزایش دهد تا آنها بتوانند با خیالی آسوده این نوع سنگ را به اندازه نیاز خود خریداری نمایند. یکی از مهمترین ملاک در مرکز عرضه سنگ آسانسور جلب رضایت مشتری می‌باشد.

مرکز عرضه سنگ کف آسانسور

جنس مختلف سنگ کف آسانسور

جنس مختلف سنگ کف آسانسور

سنگ کف آسانسور باید از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار بوده و همچنین زیبایی خاصی داشته باشد. در بسیاری از ساختمان و مراکز بزرگ برای کف آسانسور از سنگ های بسیار زیبا و کلاسیکی استفاده می‌کنند.
در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در زمینه جنس مختلف سنگ کف آسانسور برایتان ارائه دهیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه در ادامه با ما همراه باشید.

از جنس های مختلف سنگ آسانسور می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • مرمریت: جنس این نوع سنگ هم بسیار خوب است و به عنوان یک از پرفروش‌ترین نوع سنگ کف آسانسور شناخته شده است. یکی از مهمترین دلایلی که موجب جذب خریداران به سوی سنگ مرمریت شده تنوع در طرح و رنگ آن می‌باشد. اگر سخت پسند هستید و می‌خواهید طبق سلیقه و خواسته خود سنگ کف آسانسور را انتخاب کنید توصیه می‌کنیم از جنس مرمریت استفاده کنید.
  • گرانیت: اگر به دنبال سنگی هستید که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته باشد سنگ گرانیت در این زمینه بسیار مناسب می‌باشد. یکی از ویژگی های مهم این سنگ ماندگاری بالای آن می‌باشد. لازم به ذکر است از سنگ گرانیت می‌توان در آسانسورهایی که رفت و آمد در آن زیاد است استفاده کرد چون جدا از مقاومت بالا به راحتی تمیز می‌شود و نیازی نیست که وقت زیادی را صرف تمیز کردن آن کنید.
  • سنگ مرمر: سنگ مرمر هم مقاومت بالا دارد و هم تنوع رنگ بسیاری را شامل  می‌شود خوب است بدانید که از این نوع سنگ جدا از کف آسانسور برای سنگ کاری کف دیگر مکانهای ساختمان هم می‌توان استفاده نمود.

خرید انواع سنگ کف آسانسور وارداتی

خرید انواع سنگ کف آسانسور وارداتی

شما عزیزان در هنگام خرید سنگ کف آسانسور وارداتی در انواع مختلف باید به کیفیت، تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر قیمت آن توجه کنید. سنگ آسانسور باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد و تنها زیبایی آن مهم نیست از این رو توصیه می‌کنیم برای خرید سنگ وارداتی به فروشنده معتبر آن مراجعه کنید.

خریداران گرامی می‌توانند برای تهیه انواع مختلف سنگ کف آسانسور با فروشنده ما در این سایت تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات کافی در زمینه قیمت و کیفیت محصول سفارش خرید خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.