,

پخش عمده سنگ مرمریت کف

سنگ مرمریت به عنوان محبوب ترین گزینه از بین سنگ های ساختمانی به شمار آمده و آن را برای اجرا در قسمت های مختلف دکوراسیون داخلی، مورد استفاده قرار داده اند. برای مثال می توان سنگ مرمریت کف را نام برد که در کف پذیرایی و حتی اتاق نشیمن و خواب، قابل نصب و کاربرد بوده و زیبایی فراوانی را به رخ می کشد. اکنون پخش عمده این سنگ باکیفیت و فوق العاده چشم نواز انجام گرفته و می توانید سفارشات لازم از آن را انجام دهید.

پخش عمده سنگ مرمریت کف

کاربرد انواع سنگ مرمریت کف

کاربرد انواع سنگ مرمریت کف یکی از دلایلی که باعث شده تا توجهات بسیاری سمت سنگ مرمریت روانه شده و باعث افزایش محبوبیت و کاربرد این محصول در حوزه های ساختمانی گردد، تنوع رنگی بیشمار آن است که قطعاً نسبت به سایر سنگ های موجود، چند برابر بیشتر می باشد.
همچنین باید گفت انواع مرمریت به حوزه های کاربردی راه یافته اند که مرمریت دهبید، مرمریت بسطام، خوی، گوهره، اداوی، آباده، هرسین و … از آن جمله اند.

در ادامه لازم است تا توضیحاتی را هم درباره کاربرد کلی انواع سنگ های نامبرده ارائه نماییم که در این باره می توان بیان داشت که معمولاً مدل های مختلف مرمریت را برای اجرا در سطوح کف در نظر گرفته و آنها را در کف منازل مسکونی، کف پارکینگ های خانگی و عمومی، کف مراکز تجاری و تفریحی، هتل، فروشگاه و … نصب می نمایند.

استفاده از این سنگ در کف، نه تنها از منظر زیبایی، باعث ایجاد نتایج فوق العاده ای شده، بلکه از نظر کیفیتی نیز کاملاً مورد تایید بوده و بنابراین می توان از آن تا سالها بهره برد، بدون اینکه نیاز به تعمیر یا بازسازی داشته باشند.

بازار فروش سنگ مرمریت کف

بازار فروش سنگ مرمریت کف در بازار فروش مرمریت کف، نه تنها می توانید با انواع مختلف این سنگ از حیث مدل و رنگ روبرو شوید، بلکه امکان مواجهه با انواع ابعاد و اندازه این محصول را داشته و خواهید توانست سنگ هایی همراه با سایزهای اسلب و تایل را بسته به نوع نیاز تهیه نمایید.

حال شاید بهتر باشد تا پیش از خرید این سنگ زیبا و بسیار مرغوب، با ویژگی های کلی و مزایای آن آشنا شوید تا بدانید که قرار است چه سنگی نصیبتان گردد:

  • اکثر سنگ های مرمریت، مملو از طرح های خطوطی بوده که قشنگی خاصی را به آن عطا کرده اند.
  • سطوح یکدست تری در مقایسه با دیگر سنگ های ساختمانی مانند تراورتن را به همراه دارند.
  • نسبت به عوامل قلیایی، مقاومتی بی نظیر را از خود نشان می دهند.
  • با توجه به اینکه معادن فراوانی از انواع سنگ مرمریت در داخل کشور وجود دارد، بنابراین نیازی به سنگ های ساختمانی خارجی نبوده و می توان این محصولات را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمود.
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.