مرکز عرضه سنگ نما ساختمان

این مرکز با عرضه مستقیم انواع سنگ نما ساختمان با مناسب ترین قیمت، توانسته است مورد توجه خریداران زیادی در داخل کشور واقع شود. شما خریداران می توانید این محصول را از مجموعه ما با قیمت بسیار مناسب و پایین به راحتی خریداری کنید، زیرا برای سود بیشتر خریداران، مناسب ترین قیمت ها را در نظر گرفته ایم. امروزه انواع سنگ نما ساختمان با طرح های مختلف تولید و برای فروش در بازار عرضه می گردند.

مرکز عرضه سنگ نما ساختمان

آشنایی با طرح مختلف سنگ نما ساختمان

آشنایی با طرح مختلف سنگ نما ساختمان از انواع سنگ های مناسب برای نمای ساختمان می توان موارد زیادی را نام برد که در ادامه به محبوب ترین و پرفروش ترین آن ها اشاره شده است.

  • سنگ مرمر 
  • تراورتن 
  • گرانیت 
  • مرمریت 

لازم به ذکر است بدانید این سنگ ها دارای طرح های مختلفی هستند که شامل طرح های ساده، پلنگی، پرطاووسی، موج دار و… می شوند. برخی از سنگ ها نیز دارای رگه هایی هستند که بسیار زیبا و لوکس می باشند و بیشترین کاربرد را برای نما ساختمان ها دارند. 

سنگ تراورتن به دلیل داشتن مقاومت قابل قبول، برش پذیری و صیقل پذیری ایده آل، زیبایی ظاهر، وجود تخلخل جهت چسبیدن کامل و یکپارچه شدن با ملات، از جمله پر مصرف ترین و ایده آل ترین سنگ های ساختمانی از جمله نمای مدرن و کلاسیک و محوطه سازی به شمار مي رود. 

در نهایت می توان گفت انواع مختلف طرح های زیبا و لاکچری سنگ های نمای ساختمانی باید در برابر تغییرات آب و هوایی مانند سرد و گرم شدن هوا، مقاومت بالایی داشته باشند. 

قیمت صادراتی سنگ نما ساختمان

قیمت صادراتی سنگ نما ساختمان همانطور که می دانید قیمت سنگ نما ساختمان با توجه به نوع سنگ و وارداتی یا تولید داخلی بودن آن مشخص می شود. امروزه با توجه به نوسانات اخیر در بازار سنگ های ساختمانی، قیمت صادراتی این محصول با افزایش رو به رو شده است. به همین دلیل با خرید عمده می توانید این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید.

 قیمت ها با توجه به فاکتورهای مختلفی در نظر گرفته می شوند که خریدار با توجه به نیاز خود، به دنبال کمترین قیمت سنگ های ساختمانی در بازار می باشد.

از جمله فاکتورهای مهمی که در قیمت سنگ نما تاثیرگذار است می توان به نوع برش و کیفیت فرآوری سنگ اشاره نمود. علاوه بر این انواع طرح سنگ نما نیز بر نحوه قیمت گذاری آن ها موثر می باشد.

برخی از طرح ها بسیار پرفروش می باشند و از قیمت بالاتری نسبت به طرح های ساده برخوردار هستند. لازم به ذکر است بدانید خریداران می توانند با خرید از این سایت انواع سنگ های زیبا را با قیمت صادراتی بسیار مناسب خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.