,

قیمت مناسب سنگ ساختمانی سفید

سنگ سفید یکی از انواع سنگ های زیبا و پرکاربرد در طراحی و نمای ساختمان می باشد که به دلیل سورت های صددرصدی، جذب آب پایینی دارند به همین دلیل از لک و تیره شدن سنگ جلوگیری می گردد. قیمت سنگ ساختمانی سفید به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ کیفیت، نوع سنگ، ابعاد و اندازه، میزان فروش و تقاضا از جمله عوامل موثر می باشند.

قیمت مناسب سنگ ساختمانی سفید

مشخصات انواع سنگ ساختمانی سفید نما

مشخصات انواع سنگ ساختمانی سفید نما شاید شما هم به دنبال یک سنگ زیبا با کارایی بالا برای طراحی سازه نیاز داشته باشید؛ این سنگ با رنگ صدفی منحصر به فرد و ساب پذیری مناسب جلوه زیبایی به نمای ساختمان می دهد.

سنگ صدفی سفید برای طراحی داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد؛ این سنگ در نمای ساختمان، لابی و راه روها، راه پله، سالن و پاساژهای مجلل به کار برده می شود.

شناخت و بررسی انواع سنگ نما ساختمانی به خریداران این امکان را می دهد که متناسب ترین سنگ را با توجه به محیط و شرایط مورد توجه انتخاب نماید.

این تولیدات در هر متراژ و اندازه ای تولید می گردند و بنا به درخواست مشتری قابل تهیه است؛ سنگ اسلب بزرگ ترین اندازه سنگ می باشد.

سطح سنگ سفید صیقلی و شفاف می باشد به همین منظور از آن برای طراحی و نور پردازی دکوراسیون استفاده می شود چراکه به خوبی نور را منعکس می کند.

از ویژگی های قابل تمایز در سنگ های سفید می توان به استحکام و مقاومت بالا، قیمت ارزان و مقرون به صرفه اشاره کرد که خود دلیلی بر استقبال روزافزون خریداران به شمار می رود.

بازار توزیع سنگ ساختمانی سفید

بازار توزیع سنگ ساختمانی سفید بازار توزیع سنگ ساختمانی سفید از رونق خوبی برخوردار است چرا که این سنگ به شیوه های اقتصادی و آسان عرضه می گردد.

در توزیع سنگ سفید به صورت مستقیم و عمده، هیچ واسطه ای وجود ندارد و تنها بیم خریدار و تولیدکننده عمده ارتباط برقرار است به عبارت دیگر واسطه گران از معامله حذف می گردند از این رو محصولات زیر قیمت بازار و به قیمت تولیدی در اختیار مشتریان عزیز قرار می گیرد.

سنگ نما سفید با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و فناوری حال حاضر دنیا طبق استاندارد های مورد تایید تولید و پس از کنترل کیفی مطابق با استاندارد های بین المللی وارد بازار فروش می گردند بنابراین نگرانی بابت کیفیت پایین آنها نخواهیم داشت چه بسا از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

قیمت سنگ یکی از فاکتورهای مهم در بازار توزیع می باشد؛ قیمت و کیفیت رابطه مستقیمی با هم دارند به طوری که هر چه سنگ دارای کیفیت بیشتری باشد به طبع قیمت آن نیز افزایش می یابد این امر در متراژ سنگ نیز صدق می کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.