,

بازار فروش سنگ ساختمانی مرمریت

سنگ ساختمانی مرمریت تحت درجه حرارت و فشار زیادی قرار می‌گیرند و باعث تبلور بالایی شده و در نتیجه انواع مختلفی از سنگ مرمریت ایجاد می‌شود. بازارهای فروش انواع سنگ‌های مرمریت، محصولاتی متنوع و زیبا را برای همه نوع سلیقه‌ای ارائه می‌دهند. این سنگ‌ها بر اساس ویژگی‌های مختلفی طبقه بندی می‌شوند که ما در این مقاله بر اساس ویژگی رنگ طبقه بندی آنها را آورده‌ایم. 

بازار فروش سنگ ساختمانی مرمریت

کیفیت انواع سنگ ساختمانی مرمریت

کیفیت انواع سنگ ساختمانی مرمریت سنگ مرمر در هر زمینه ای از ساخت و ساز استفاده می‌شود. از انواع سنگ مرمریت در پایه‌ها تا تزئینات استفاده می‌شود. سنگ مرمریت یک سنگ دگرگونی فشرده است که از سنگهای آهکی تشکیل شده است.

کیفیت سنگ مرمربت بسیار بالا و دارای ساخت عالی و زیبا است. نوع سنگ مرمریت‌هایی که در زیر قرار می‌گیرند بر اساس رنگ طبقه بندی می‌شوند. بدیهی است که رنگ بسیار گسترده و متنوع است و در زیر انواع سنگ مرمریت بر اساس رنگ آورده شده است که به شرح زیر است:

سنگ مرمریت سفید: سنگ مرمریت سفید خلوص و تمیزی را منتقل می‌کند، و در عین حال نور و جاداری را به خانه یا اتاق می‌آورد، به خصوص اگر ترکیبی با نوع دیگری از سنگ مرمر نباشد. بنابراین سنگ مرمر سفید برای فضاهای کوچک و همچنین در آشپزخانه و حمام ایده آل است.

مرمریت کرمی: در نوع مرمریت، سنگ مرمر کرمی بیشترین تعداد را دارد. رنگ کرم کاملاً با طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی موجود مانند عاج و بژ ترکیب شده و فضای آرام هر اتاق را فراهم می کند. به همین دلیل سنگ مرمر کرم یکی از مصالح ساختمانی است که بیشتر مورد استفاده معماران و دکوراتورها قرار می‌گیرد.

سنگ مرمریت سیاه: رنگ سیاه کلاسیک مرتبط با لاکچری و با ظرافت بودن است. از آنجا که این رنگ درخشندگی را کاهش می‌دهد، استفاده از آن در اتاق های روشن، اتاق های بزرگ و همچنین در حمام و آشپزخانه توصیه می شود. 

سنگ مرمریت قرمز: رنگ قرمز گرما و احساسات را به خانه ما می‌آورد، همچنین درخشندگی و ظرافت را به ارمغان می‌آورد. همه چیز به تن قرمز رنگی که ما استفاده می‌کنیم بستگی دارد.

توزیع عمده سنگ ساختمانی مرمریت

توزیع عمده سنگ ساختمانی مرمریت توزیع مرمریت با توجه به نیاز بارار و کاربرد این نو سنگ در ساختمان سازی و یا دیگر حوضه‌ها به صورت عمده توسط مراکز معتبر توزیع، انجام می‌گیرد. در این سایت نیز افراد می‌توانند این محصولات را به صورت کلی سفارش دهند.

کار با سنگ مرمریت هنری است که برای دستیابی به بهترین نتایج ممکن به یک سری دانش تکمیلی از جمله تکنیک‌ها و ابزارها نیاز دارد. قبل از اقدام باید در نظر داشته باشیم که هر نوع دارای درجات مختلف مقاومت، سختی و تبلور است، به همین دلیل روند کار بسته به مورد متفاوت است.

نکته معمول این است که سنگ مرمریت با مواد دیگر ترکیب می‌شود تا خط یا لکه ایجاد کند یا سایه های مختلفی به آن ببخشد. بنابراین، به لطف ویژگی های زیبایی شناسی، این ماده در زمینه دکوراسیون، ساخت و ساز و حتی هنر استفاده می‌شود.

به گفته متخصصان، سطح شفاف سنگ باعث می‌شود که به لطف عمق بصری حاصل شده، شکل های انسانی ساخته شده از سنگ مرمر واقع بینانه باشند. مزیت دیگری که سنگ مرمر نسبت به سایر مواد ارائه می‌دهد مقاومت آن است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.