قیمت عمده سنگ پله ۳ سانتی

در حال حاضر قیمت عمده سنگ پله ۳ سانتی از سوی افراد و کارشناسان خبره این محصول با توجه به عوامل گسترده ای تعیین می شود که شامل نوع سنگ، کارخانه تولید کننده، کیفیت، عرض، نحوه عرضه، نوسانات ارز در کشور و نیز رنگ‌ آن  می باشد. البته باید عنوان کرد که تعیین قیمت این نوع سنگ تاثیر بزرگی بر میزان عرضه و تقاضای آن دارد که در نهایت باید منافع تولید کننده تا مصرف کننده را حفظ نماید.

قیمت عمده سنگ پله ۳ سانتی

مشخصات انواع سنگ پله ۳ سانتی

مشخصات انواع سنگ پله ۳ سانتی

امروزه سنگ پله از مصالح ساختمانی است که تاثیر بسیاری در جذابیت و زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان دارد که دارای مشخصات مهم و حائز اهمیت می باشد. از مشخصات سنگ پله می توان به کیفیت  منحصر به فرد، تنوع طرح و رنگ، ضخامت و عرض مناسب و غیره اشاره نمود که با توجه به سلیقه، تمکن مالی و نیاز مصرف کننده متفاوت است.

شایان ذکر است که این سنگ ویژگی های دیگری را نیز با خود به یدک می کشد ویژگی هایی همچون طول عمر و ماندگاری، استحکام بی نظیر، مقاومت در برابر رطوبت و صدمه، نصب راحت و آسان، براقیت یا نیمه مات بودن، جذب آب کمتر و غیره باعث استقبال گسترده از آن در میان افراد مختلف شده است.

البته نوع و جنس سنگ باید طوری باشد که بر اثر لکه بری آلودگی ها از سطح آن از مقاومت بسیار مطلوبی در برابر سایش و مواد شوینده بهره مند باشد که مصرف کننده باید تمامی نکات را در هنگام اتتخاب سنگ پله رعایت کند و نهایت دقت را با توجع به محل نصب آن بکار برد.

تولید انواع سنگ پله ۳ سانتی

تولید انواع سنگ پله ۳ سانتی

در حال حاضر تولید سنگ پله در دو ضخامت ۳ و ۲ سانتی در ایران متداول است که اغلب سنگ هایی با جنس مرمریت از بازار پسندی بیشتری به دلیل تنوع رنگ، براقیت، مقاومت بالا در برابر نور، رطوبت و صدمه و غیره برخوردار است.

شایان ذکر است که تولید کنندگان این محصول آن را با توجه به کیفیت مد نظر مشتریان ، نیاز و قیمت مشخص شده از سوی آنان را تولید و به دست آنان می رسانند.

گاهی خرید مشتریان به صورت مستقیم و عمده و گاهی به صورت خرده فروشی می باشد که تولید کننده تمایل بیشتری به عرضه آن به صورت مستقیم و عمده دارد چرا که علاوه بر حفظ منافع و درآمد بیشتر خود این محصول ارزان تر و مقرون به صرفه تر در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که در نهایت منجر به خرید مجدد از سوی آنها می شود و این یکی از راه های دایر بودن این تولیدی به صورت دائم می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.