مرکز تولید سنگ پلاک ساختمان

در صنعت ساخت و ساز از سنگ پلاک ساختمان استفاده های زیادی می شود. نما سازی یکی از موارد مصرف رایج این محصول می باشد. کف، دیوار، پله و… از دیگر بخش‌هایی هستند که از سنگ پلاک در اجرای آن ها استفاده می‌شود. در حال حاضر مراکز تولید این سنگ ساختمانی در نقاط مختلف کشور ما وجود دارد. این مراکز انواع سنگ پلاک ساختمانی را با توجه به نیاز و سلیقه خریداران تولید کرده و ارائه می دهند.

مرکز تولید سنگ پلاک ساختمان

اطلاعاتی درباره سنگ پلاک ساختمان

اطلاعاتی درباره سنگ پلاک ساختمان سنگ پلاک از جمله پرمصرف‌ترین مصالح ساختمانی به شمار می‌رود. این محصول از موارد مصرف فراوانی در بخش‌های مختلف ساختمان برخوردار است. در ساخت و اجرای بسیاری از قسمت های داخلی و خارجی ساختمان چون نما، پله، کف، دیوارها، قرنیز و… از انواع سنگ پلاک ساختمان استفاده می شود.

تولید سنگ پلاک طی مراحل مشخصی انجام می‌شود. در ابتدا قطعات سنگ از معادن استخراج شده و به مراکز سنگبری منتقل می‌شود. در این مراکز، سنگ پلاک با ابعاد، ضخامت و اشکال مورد نظر برش می خورد. بعد از برش دادن این سنگها را ساب داده و برای مصرف آماده می‌کنند.

مشخصات سنگ پلاک ساختمانی ممکن است بر اساس سفارش مشتری تعیین شود. به این صورت که پیش از تولید سنگ پلاک، مشتری طول و عرض سنگ را مشخص می کند. در بسیاری از اوقات تولیدکننده سنگ پلاک را با طول آزاد عرضه می‌کند. یعنی تنها عرض سنگ با توجه به سفارش مشتری تعیین شده و طول آن با نظر تولید کننده انتخاب می‌شود.

سنگ های پلاک ساختمانی عمدتاً از جنس مرمریت، تراورتن، گرانیت، چینی و مرمر می باشند. همچنین این محصول با مشخصات ظاهری مختلف در بازار وجود دارند. برای نمونه می‌توانیم به انواع سنگ پلاک سفید، خاکستری، کرمی و… با طرح های ساده، موج دار، ابری و غیره اشاره کنیم.

قیمت تولیدی سنگ پلاک ساختمان سفید

قیمت تولیدی سنگ پلاک ساختمان سفید سنگ پلاک از نظر جنس، طرح، مشخصات و کیفیت تنوع زیادی دارد. امروزه انواع سنگ پلاک با رنگ هایی چون سفید، سیاه، خاکستری و… با طرح و جنس های مختلف در بازار عرضه می شوند. به همین ترتیب این محصولات با قیمت های گوناگونی در بازار به فروش می رسند.

قبمت سنگ پلاک عمدتا از جنس، کیفیت و مشخصات این چنینی تاثیر می پذیرد، ولی عوامل دیگر نیز بر قیمت این محصول موثر هستند. برای نمونه می توان به شیوه تولید این محصول اشاره کرد. همان طور که می دانید تولید سنگ پلاک به دو صورت حکمی و طول آزاد انجام می شود.

به طور معمول سنگ پلاک با طول آزاد از سنگ پلاک حکمی ارزان‌تر است. به همین دلیل اشخاصی که علاقه مند به صرفه جویی در هزینه های خرید سنگ پلاک هستند، عمدتاً سنگ پلاک با طول آزاد را خریداری می‌کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.