,

مرکز پخش سنگ مرمریت مشکی

سنگ یکی از مصالح پر کاربرد در امر ساخت و ساز می باشد در گذشته از سنگ فقط برای بیرون از خانه استفاده می کردند ولی امروزه سنگ جزیی از نمای داخلی به حساب می آید و زیبایی خاصی به محیط می دهد. سنگ مرمریت انواع گوناگونی دارد یکی از آن ها سنگ مرمریت مشکی می باشد. سنگ مرمریت در اندازه های بزرگ برش می خورد. مرکز پخش سنگ مرمریت مشکی از طریق همین سایت محصول خود را عرضه می کند.

مرکز پخش سنگ مرمریت مشکی

اطلاعاتی درباره سنگ مرمریت مشکی

اطلاعاتی درباره سنگ مرمریت مشکی در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی درباره ی سنگ مرمریت مشکی به شما ارائه دهیم، سنگ مرمریت از سنگ مرمر طی فرایندی به وجود می آید همانطور که از اسم این سنگ مشخص است سنگ مرمریت مشکی دارای زمینه ی مشکی با رگه های پهن طلایی و سفید است. این سنگ در نمای داخلی به کار برده می شود

این سنگ بسیار کمیاب می باشد چون دارای طرح جدیدی است بسیار طرفدار دارد و به سنگ صادراتی نیز شناخته می شود. سنگ مرمریت دارای ویژگی های زیادی است و همین امر آن را از دیگر سنگ ها متمایز کرده است از جمله:

  1. تراکم بسیار بالا و همینطور ساب پذیری عالی
  2. استحکام بالا و مقامت مناسب
  3. جذب آب کم
  4. مقاومت در برابر فشار زیاد
  5. قیمت مناسب نسبت به بازار رقابتی 
  6. طرح های منحصر به فرد آن

سنگ مرمریت با دستگاه های پیشرفته برش می خورد و جنس سنگ به گونه ای است که لب پر و شکسته نمی شود و دارای قطر مناسبی است. این سنگ در میان دیگر سنگ های ساختمانی زیبایی خاصی دارد و در  فضای داخلی ساختمان به کار برده می شود مانند:

  • سنگ فرش کف حال و پذیرایی
  • سنگ کف لابی و سالن ورودی
  • برای کابینت های آشپزخانه
  • فضای پشت تلویزیون
  • دیواره های آسانسور
  • پیشخوان و کانتر مراکز عمومی
  • سرویس بهداشتی و حمام

استفاده از سنگ مرمریت در فضای داخلی علاوه بر مدرن بودن آرامش بخش نیز می باشد سنگ مرمریت به سرعت تمیز می شود و هیچگونه لک را بر جای نمی گذارد سنگ مرمریت مشکی فضا های خیلی پرت و بزرگ را کوچکتر نشان می دهد این سنگ گرما را نیز جذب می کند.

قیمت روز سنگ مرمریت مشکی

قیمت روز سنگ مرمریت مشکی در بازار مرمریت قیمت روز سنگ مرمریت مشکی از طریق سایت ارائه می شود به خاطر وجود کارخانجات گسترده در شهر های اصفهان، همدان، دهبید و … سنگ های گوناگونی وارد عرصه ی رقابت شده است. ولی سنگ مرمریت مشکی امروزه بسیار کاربرد دارد و به دلیل تقاضا های زیاد کمیاب شده است. ولی شما این شانس را به دست آورده اید که می توانید در بازار گرم مرمریت به راحتی از طریق سایت آن را در اندازه و قطر دلبخواه تهیه کنید.

قیمت سنگ به عوامل زیادی از جمله: کیفیت و مرغوبیت سنگ، قطر سنگ، برش های بزرگ سنگ، جابجایی سنگ بدون هیچگونه زدگی بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.