مرکز عرضه سنگ نما جلو مغازه

سنگ نما جلو مغازه یکی از انواع سنگ های تزئینی و نما می باشد که برای مراکز تجاری و مغازه ها از آن استفاده می شود، این سنگ ها از ظاهری بسیار زیبا برخوردار هستند، که در اشکال گوناگون ساخته شده اند و کاربرد زیادی در بنایی و ظاهر ساختمان دارند، سنگ های نما بیشتر در شهر های یزد، اصفهان و شیراز ساخته می شوند، که مرکز تولید سنگ نما می باشند.

مرکز عرضه سنگ نما جلو مغازه

ویژگی مهم سنگ نما جلو مغازه

ویژگی مهم سنگ نما جلو مغازه سنگ نما جلو ساختمان ویژگی های زیادی دارد از ویژگی سنگ نما می توان به ظاهر زیبا آن اشاره کرد، زیرا با ظاهری زیبا با طرح های گوناگون باعث می شود نمای جلو ساختمان و مغازه بسیار شیک و جذاب شود و توجه همگان را جلب کند. 

سنگ های نما از ابعاد گوناگون ساخته شده اند و اغلب از خاکه سنگ و خاکه آجر ساخته  شده اند و طی فرایند های صنعتی در انواع مختلف تولید می شود و به بازار های داخلی عرضه می شوند.

سنگ نما از نمونه سنگ های طبیعی است که می توان به سنگ تراورتن، سنگ گرانيت و سنگ چینی اشاره کرد، هر کدام از این سنگ ها قابلیت و کار بردی جدا گانه دارند که همین قابلیت ها باعث زیبایی و جلوه نمایی می شود.

سنگ نما جلو مغازه باید ویژگی های مانند مقاوم بودن در شرایط جوی، مقاوم بودن در برابر گرما، مقاوم بودن در مقابل آب و سرما، مقاوم در برابر سائیدگی و قدرت چسبندگی بالایی داشته باشد، که به راحتی از آن استفاده کرد و فکر از بین رفتن و خرابی آن نباشیم.

سنگ های نما باید دارای رگه ها و شیار هایی باشد که هم قابل رنگ آمیزی باشد و هم هنگام بارندگی آب را به خوبی هدایت کند و مانع از جذب آب توسط سنگ شود، این شیار ها را می شود با طرح های رنگی زیبا به یک جلوه عالی تبدیل کرد.

توزیع انواع سنگ نما جلو مغازه

توزیع انواع سنگ نما جلو مغازه توزیع سنگ نما جلو مغازه توسط مراکز فروش مصالح ساختمانی بزرگ انجام می شود، این مراکز این سنگ ها را از شرکت های تولیدی خریداری می کنند و با طرح ها و انواع گوناگون آن را به دست متقاضیان و مشتریان می رسانند، برای خرید این سنگ ها می توان به صورت اینترنتی آن را در اندازه و نوع دلخواه سفارش داد و با قیمتی مناسب خریداری و استفاده کرد.

شرکت های تولیدی زیادی در ایران هستند که در تلاش اند با ساخت بهترین نوع سنگ نما از نظر کیفیت و طرح، آن را به دیگر کشور های خارجی صادر کنند.قیمت نهایی این سنگ ها به نوع سنگ و هزینه حمل و نقل بستگی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.