,

قیمت سنگ کف مرمریت دهبید

امروزه اکثر خریداران عمده که معمولا شرکت های بازرگانی و یا عمده فروشان هستند، به دنبال بهترین سنگ کف مرمریت دهبید در انواع برش های مختلف و ابعاد متفاوت هستند. از این رو این سایت افتخار دارد، با کیفیت ترین سنگ های مرمریت را با بهترین قیمت به خریداران خود ارائه دهد. توجه داشته باشید این محصول را باید از مراکز معتبر تهیه نمایید تا از کیفیت و سالم بودن آن اطمینان داشته باشید. برای خرید از این مرکز فقط کافیست از راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

قیمت سنگ کف مرمریت دهبید

اطلاعاتی درباره سنگ کف مرمریت دهبید

اطلاعاتی درباره سنگ کف مرمریت دهبید اگر به دنبال استفاده از بهترین سنگ برای کف ساختمان خود هستید، مناسب ‌ترین گزینه استفاده از سنگ مرمریت دهبید می باشد. دلیل استفاده از این سنگ برای کف ساختمان در ادامه بیان شده است.

  • تنوع رنگی بالا 
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن 
  • دارای قابلیت ساب پذیری 
  • مقاومت بالا در برابر مواد اسیدی 
  • به راحتی تمیز می شود 

سنگ مرمریت برای کف ساختمان دارای ابعاد مختلفی است که شامل موارد زیر می شود: 

  • ۳۰*۳۰ 
  • ۴۰*۴۰  
  • ۶۰*۶۰ 
  • ۸۰*۸۰ 

توجه داشته باشید این سنگ ها حتی در ابعاد بزرگ ‌تر مانند اسلب‌ های ۱*۱ نیز عرضه می گردند. 

تولیدی سنگ کف مرمریت دهبید

تولیدی سنگ کف مرمریت دهبید کارخانه تولیدی مرمریت، این سنگ پرکاربرد ساختمانی را در انواع سایزهای مختلف با طرح های خاص برای فروش در بازار عرضه می کند. انواع سنگ مرمریت تولید شده در کارخانه های ایرانی با کیفیت بالا فرآوری و برش داده شده اند و با قیمت مناسب برای فروش در بازار عرضه می گردند. 

خریداران برای خرید با کیفیت ترین و جدیدترین طرح های سنگ مرمریت کف می توانند از طریق این سایت اقدام نمایند. امروزه تقاضای بازار مرمریت بسیار بالا می باشد که دلیل آن ویژگی های منحصر به فرد این سنگ و قیمت مناسب آن می باشد. 

کارخانه تولید سنگ مرمریت به تولید عمده این محصولات پرداخته است و نه تنها نیاز بازار داخلی را رفع می کند، بلکه برای صادرات از آن ها استفاده می کنند. قیمت عمده این سنگ با توجه به کیفیت، ابعاد، ضخامت و برند تولید کننده آن تعیین می شود.

لازم به ذکر است بدانید در تولید سنگ مرمریت دقت بالایی به کار گرفته می شود تا بتوان رضایت خریداران را جلب نمود. امروزه سنگ هایی که تولید می شوند دارای انواع بسیار زیاد و مختلفی هستند که هر کدام با توجه به طراحی و رنگی که دارند از قیمت های مختلفی نیز برخوردار هستند.

فروش عمده انواع سنگ کف مرمریت دهبید با قیمت ویژه و شگفت انگیز توسط این سایت صورت می گیرد. این مجموعه نیز محصولات خود را با قیمت عمده و مناسب به فروش می رساند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.