فروش تضمینی اسلب سنگ تراورتن

اسلب سنگ تراورتن به صورت تضمینی با کیفیت بینظیر و عالی جهت فروش در انواع مختلف ارائه می گردد. این سنگ ها پس از استخراج از معادن به صورت اسلب و کاملا خالص در قیمت های مناسب جهت مصارف مختلف در کارگاه ها و مراکز برش سنگ به کار برده می شوند و از فروش فوق العاده ای بهره مند هستند.

فروش تضمینی اسلب سنگ تراورتن

کارایی انواع اسلب سنگ تراورتن

کارایی انواع اسلب سنگ تراورتن  سنگ تراورتن از جمله سنگ های بسیار زیبا و مستحکم می باشد که مصارف و کاربرد های بسیار زیادی دارد. از تراورتن به دلیل زیبایی خاص در دکوراسیون داخلی آپارتمان ها و ویلاها و اماکن عمومی همچون پاساژها و مراکز خرید بزرگ استفاده می شود. این نوع سنگ در رنگ های مختلفی از جمله سفید، مشکی، گردویی و شیری رنگ جهت فروش ارائه می گردد. از تراورتن به دلیل استحکام بالا در نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده می شود و باعث زیبایی و جلوه بخشی به نمای خارجی ساختمان می گردند و زیبایی آن را دو چندان می کنند.

از دیگر کاربرد های تراورتن می توان به استفاده از این سنگ در نمای رستوران ها و سنگفرش خیابان اشاره نمود زیرا این نوع سنگ در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و دچار تخلل و واکنش پذیری و تجزیه نخواهد شد. اگر برای نماکاری ساختمان خود به دنبال یک نوع سنگ عالی و بینظیر هستید می توانید با خیال راحت تراورتن را انتخاب نمایید.

تولید ویژه اسلب سنگ تراورتن

تولید ویژه اسلب سنگ تراورتن فروشندگان انواع اسلب این محصول را با قیمت مناسب و عالی عرضه می کنند. خرید عمده این محصول با کیفیت عالی و فوق العاده در بازار داخلی در حال انجام می باشد. امروزه این محصول به بسیاری از کشور های عربی و اروپایی صادرات می گردد. به دلیل کاربردی بودن و ماندگاری بالا از پر فروش ترین محصولات در بازار خارجی محسوب می شوند. این محصول با در نظر گرفتن شرایط عالی و قیمت های مناسب به صورت مستقیم توسط تولید کنندگان ارائه می شود. قیمت اسلب سنگ تراورتن با توجه به شرایط فروش و کیفیت آن تعیین می گردد.

تولید اسلب بسیار پر فروش می باشد.  تمامی قیمت های ارائه شده تحت نظارت بوده و توسط ارگان های مخصوص پایش و کنترل می شود. تولید کننده ی این محصول شرایطی را در نظر گرفته است تا در مرحله ی اول نیاز بازار داخل تامین گشته و قیمت ها تنظیم گردند. می توانید به راحتی انواع اسلب سنگ تراورتن با کیفیت های متنوع را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید. فروش اسلب سنگ با هزینه ای بسیار اندک و کیفیتی عالی و تضمینی در سراسر کشور در حال انجام می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.