بازار خرید سنگ کوپ تراورتن کاشان

یکی از مصالحی که هر ساختمان زمان ساخت به آن ها نیاز مبرم دارد سنگ ها هستند. این سنگ ها دارای نمونه های مختلفی هستند که هر کدام برای نقطه ای کاربرد دارند. سنگ ها در کنار زیبایی که به ساختمان ها می بخشند، باعث عایق شدن آنها در برابر رطوبت، سرما و گرما نیز می شوند. از این نمونه سنگ ها می توان به؛ سنگ کوپ تراورتن کاشان اشاره کرد. در حال حاضر بازار خرید این سنگ رونق زیادی پیدا کرده است. 

بازار خرید سنگ کوپ تراورتن کاشان

آشنایی با سنگ کوپ تراورتن کاشان

آشنایی با سنگ کوپ تراورتن کاشان سنگ کوپ تراورتن در اصل سنگی است که از معدن استخراج می گردد و برای استفاده به کارخانه ها فرستاده می شود. در کاشان نیز این نمونه سنگ را به صورت حرفه ای و با تناژ بالا استخراج می نمایند. این سنگ به خاطر مقاومت بالایی که در برابر هوا، مواد شوینده و شیمیایی و… دارد بهترین گزینه و انتخاب برای ساختمان سازی می باشد. 

برای آشنایی با سنگ کوپ تراورتن و کاربرد های آن باید ابتدا با مشخصات آن آشنا شد. از مشخصات بارز سنگ کوپ تراورتن می توان به ضخامت زیاد، دوام و مقاومت بالا، طول عمر زیاد، تنوع رنگ اشاره کرد. این سنگ در دو نمونه تولید می شود یکی برای دیوار ها و دیگری برای کف که هر کدام به نوبه خود باید مقاومتی داشته باشند.

انواع کوپ تراورتن وجود دارد که از این نمونه ها می توان به کوپ تراورتن کف و کوپ تراورتن دیوار اشاره کرد که در رنگ‌بندی های متنوع تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. 

تولید عمده سنگ کوپ تراورتن کاشان

تولید عمده سنگ کوپ تراورتن کاشان کشورمان ایران بزرگترین تولید کننده سنگ تراورتن می باشد که شهر کاشان تولید تراورتن را سایان زیادی است که در کشور انجام می دهد و قدمتی دیرینه در این زمینه دارد. تولید این محصول همواره پس از استخراج کوپ ها از معادن در کارخانه ها به کمک دستگاه های پیشرفته تهیه می شود. این مرکز تولیدی طبق اصول و استاندارد های جهانی این سنگ را تهیه می نماید تا بتواند هم مجوز تولید انبوه و هم عرضه را دریافت کند. 

تولید عمده این سنگ باعث شده تا نه تنها نیاز بازار های داخلی بلکه نیاز بازار های خارجی هم تامین گردد. افزایش حجم تولیدات نیاز به تجهیزات و نیروی کار بیشتر می باشد که این امر می تواند ایجاد اشتغال را برای جوانان به همراه داشته باشد. این مرکز معتبر با تولید بهترین سنگ کوپ تراورتن کاشان توانسته است اعتبار زیادی را به دست بیاورد و کار خود را گسترش دهد.

برای تولید این محصول نیاز به دستگاه های می باشد که قدرت برش خوبی داشته باشند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.