مرکز پخش کوپ تراورتن حاجی آباد

سنگ تراورتن حاجی‌ آباد یکی از انواع مرغوب و باکیفیت این معدن می ‌باشد که به صورت کوپ و یا فرآوری شده عرضه می گردد، مرکز پخش کوپ تراورتن حاجی آباد این نمونه سنگ را با کیفیتی عالی و درجه یک به صورت گسترده در سراسر کشور پخش و عرضه می‌ کند و با ایجاد این سایت اینترنتی زمینه خرید را برای متقاضیان و مشتریان خود در سراسر کشور فراهم نموده است. 

مرکز پخش کوپ تراورتن حاجی آباد

ویژگی کوپ تراورتن حاجی آباد

ویژگی کوپ تراورتن حاجی آباد معدن حاجی ‌آباد که از معادن معروف و مشهور در کل کشور می باشد، با ارائه انواع سنگ ‌های تراورتن مرغوب و باکیفیت توانسته خود را در زمره پرفروش ‌ترین و بهترین معادن تراورتن در کشور معرفی کند و با ارائه سنگ های مرغوب خود را در چرخه رقابت حفظ نماید. 

سنگ کوپ تراورتن حاجی‌ آباد که یکی از نمونه سنگ ‌های فرآوری شده از این معدن می باشد، دارای ویژگی ‌های زیادی است. 

قبل از آنکه به ویژگی‌ های این نوع سنگ بپردازیم بد نیست بدانید که سنگ کوپ به سنگی گفته می ‌شود که به‌صورت مستقیم از دل معادن استخراج می‌ گردد و دارای انواع مختلفی از قبیل تک کوپ، دو کوپ و سه کوپ می باشد که هر کدام دارای ویژگی‌ ها و کاربردهای خاصی می ‌باشند. 

مهمترین ویژگی کوپ تراورتن حاجی‌ آباد این است، که این نمونه سنگ کوپ شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و فاقد هرگونه ترک و یا شکاف و یا زدگی می باشد و از هارمونی رنگ خوبی برخوردار است. 

از دیگر ویژگی ‌های این نمونه سنگ می ‌توان به مواردی همچون استحکام بالا، مقاومت سایشی خوب، مقاومت فشاری بالا، مقاوم در برابر گرما، رطوبت و نور خورشید، دارای سورت بندی متفاوت و جذب آب پایین اشاره کرد. 

سنگ تراورتن حاجی ‌آباد به دلیل اینکه بسیار زیبا می باشد، از آن برای نماهای کلاسیک، نمای ترکیبی و رومی و همچنین فضای داخلی ساختمان بسیار استفاده می شود. 

این نمونه سنگ به صورت ‌های موج ‌دار و بی موج و در زمینه کرم تا شکلاتی وجود دارد. 

مرکز انواع کوپ تراورتن حاجی آباد

مرکز انواع کوپ تراورتن حاجی آباد سنگ کوپ هایی که از معدن حاجی ‌آباد استخراج می ‌گردد دارای انواع مختلفی هست که در مراکز مختلفی به فروش می ‌رسند. 

مرکز انواع کوپ تراورتن حاجی آباد این نمونه سنگ را با کیفیتی عالی و با قیمتی مناسب با وزن های مختلف و تناژهای گوناگون عرضه می‌ کند و در اختیار متقاضیان قرار می دهد. 

وجود این مرکز عرضه ‌کننده سبب شده تا متقاضیانی که در هر نقطه ای از کشور هستند و خواستار خرید و تهیه کوپ حاجی‌ آباد می باشند، بتوانند به راحتی با مراجعه حضوری و یا از طریق این وب‌ سایت اینترنتی به کوپ مذکور دسترسی ساده و راحتی داشته باشند. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.