قیمت روز سنگ تراورتن موج دار

سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ ‌های لوکس و باکیفیت می‌باشد که دارای انواع مختلف موج دار و بی موج بوده و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است، تراورتن موج دار یکی از نمونه های زیبای این سنگ میباشد، قیمت روز سنگ تراورتن موج دار با توجه به کیفیت، متراژ، زمان خریداری ‌شده و حجم سفارش آن متفاوت می ‌باشد و متقاضیان می ‌توانند برای استعلام نرخ روز این محصول، آن را از طریق تماس با کارشناس فروش ما دریافت نمایند. 

قیمت روز سنگ تراورتن موج دار

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن موج دار

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن موج دار سنگ تراورتن به نوعی سنگ آهکی گفته می ‌شود که در اثر فعالیت ‌های چشمه ‌های آب گرم به دست می‌ آید و با سرد شدن سریع آب این نمونه سنگ حاصل می ‌گردد. 

سنگ تراورتن به دلیل آهکی بودن و دارا بودن کلسیت و آهک فراوان بافتی متخلخل و لایه لایه دارند، که بر اثر نحوه برش آن شامل دو نوع موج دار و بی موج می ‌باشد. 

سنگ تراورتن موج دار که یکی از لوکس ‌ترین و شیک ‌ترین نمونه ‌های این سنگ محسوب می ‌شود از کیفیت و جذابیت بالایی برخوردار است و به همین علت بسیاری از مصرف‌ کنندگان و کارفرمایان از آن برای سنگ نمای بیرونی و داخلی و همچنین برای تولیدات مصنوعات سنگی و محوطه سازی، ورودی آسانسور و یا ساختمان ها استفاده می کنند و باعث جذابیت و زیبایی بیشتر کار می ‌گردند. 

انواع تراورتن موجی دارای ویژگی ‌های زیادی می ‌باشند که از جمله خصوصیات و ویژگی‌ های این سنگ می‌ توان به خاصیت صیقل پذیری بالا و درخشندگی آن اشاره کرد به نحوی که در برابر تابش نور جلوه خاصی از خود نشان می دهد و دچار تغییر رنگ نمی‌ گردد. 

از دیگر ویژگی ‌های این سنگ می‌ توان به مقاومت فشاری بالا مقاومت، مقاومت سایشی پایین، تنوع رنگی زیاد، وزن سبک، چسبندگی خوب و خاصیت ساب پذیری عالی اشاره کرد که سبب شده این نمونه سنگ به ‌عنوان یک نمونه خاص در کشور معرفی گردد و از ارزش صادراتی بالایی نیز برخوردار شود. 

تولیدات عمده سنگ تراورتن موج دار

تولیدات عمده سنگ تراورتن موج دار تولیدات عمده سنگ تراورتن موج دار سبب شده است تا این محصول با حجم و متراژهای زیادی در کشور تولید و در اختیار بازار فروش قرار گیرد، به طوری که بازار داخلی احساس کمبود در زمینه عرضه و فروش این نمونه سنگ را احساس نکند، تولیدات عمده سنگ تراورتن همچنین باعث افزایش صادرات آن به کشورهای متقاضی نیز شده است. 

واحد تولید کننده انواع سنگ با تولید تراورتن موج دار باعث دسترسی متقاضیان به این نمونه سنگ شده است و زمینه خرید و استفاده از آن را برای مشتریان خود فراهم نموده است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.