پخش سنگ تراورتن دره بخاری موج دار

سنگ‌ های ساختمانی دارای انواع مختلفی می ‌باشند که استفاده از هر کدام برای قسمت‌ های مختلف کاربرد زیادی داشته و از ویژگی‌ های خاصی برخوردار هستند، یکی از انواع سنگ ‌های ساختمانی، تراورتن دره بخاری می باشد و در دو نوع موج دار و بی موج تولید می ‌گردد. پخش سنگ تراورتن دره بخاری موج دار سبب شده ‌است تا این نمونه سنگ با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در سراسر کشور عرضه گردد و در اختیار متقاضیان قرار گیرد. 

پخش سنگ تراورتن دره بخاری موج دار

کیفیت تراورتن دره بخاری موج دار

کیفیت تراورتن دره بخاری موج دار دره بخاری نام منطقه ای در نزدیکی شهرستان خمین واقع در استان مرکزی می باشد که سنگ های معدنی از جمله تراورتن موج دار و بی موج از این معدن استخراج و فرآوری می ‌گردد. 

کیفیت سنگ هایی که برای نمای ساختمان و یا موارد مختلف استفاده می‌ شود، یکی از فاکتور های مهم و اصلی برای انتخاب آنها می باشد، زیرا کیفیت هر نمونه سنگی می ‌تواند در ماندگاری و زیبایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد. 

کیفیت تراورتن دره بخاری موج دار نیز به دلیل کاربردی بودن این نمونه سنگ در مصارف ساختمانی، بسیار مهم بوده و از اولویت خاصی برخوردار است، این نمونه سنگ به دلیل اینکه از خلل و فرج کمتری برخوردار است و همچنین دارای تناژ های رنگی و خاصیت صیقل ‌پذیری بالایی است، سبب شده که از کیفیت خوبی نیز برخوردار گردد. 

تراورتن دره بخاری موج دار یکی از باکیفیت‌ ترین نمونه سنگ های ساختمانی می ‌باشد که از تنوع رنگی زیادی به ویژه رنگ کرم برخوردار است. 

کیفیت بالای سنگ تراورتن موج دار دره بخاری سبب شده است تا از این سنگ زیبا برای نمای ساختمان های مسکونی، نمای ساختمان ‌های اداری و تجاری، به عنوان یک نمونه نمای کلاسیک و مدرن، به ‌عنوان سنگ نما در فضای داخلی و همچنین به ‌عنوان سنگ محوطه و دکوراتیو استفاده گردد. 

نوع موج ‌دار این نمونه سنگ از زیبایی خاصی برخوردار است و بسیاری به دلیل دارا بودن موج، اقدام به تهیه آن می ‌کنند. 

بازار فروش تراورتن دره بخاری موج دار

بازار فروش تراورتن دره بخاری موج دار بازار فروش تراورتن دره بخاری موج دار، به دلیل کیفیت، زیبایی و موارد استفاده زیادی که دارد از رونق خوبی برخوردار است و مورد استقبال بسیاری از طراحان داخلی و خارجی قرار گرفته است. 

این نمونه سنگ زیبا توسط مجموعه فروش ما به صورت مستقیم و بی واسطه عرضه می گردد و متقاضیانی که قصد خرید آن را دارند می توانند از طریق تماس با کارشناس فروش ما آن را سفارش داده و خریداری نمایند. 

قمیت فروش تراورتن موج دار با توجه به سورت بندی آن، کیفیت، متراژ خرید، نحوه خرید و سفارش آن، متفاوت می باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.