نرخ روز سنگ تراورتن بی موج

نرخ روز سنگ تراورتن بی موج در بازار سراسر کشور را می توانید از طریق همین سایت و ارتباط با واحد فروش ما استعلام بگیرید. انواع سنگ تراورتن با توجه به ویژگی های منحصر به فرد و کاربرد گسترده ای که در ساختمان دارند، از فروش بالایی نسبت به سایر سنگ ها نیز برخوردار هستند. قیمت سنگ تراورتن با توجه به فاکتورهای مختلفی از جمله کیفیت و ابعاد آن در نظر گرفته می شود. برای خرید عمده این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید. 

نرخ روز سنگ تراورتن بی موج

موارد مصرف انواع سنگ تراورتن بی موج

موارد مصرف انواع سنگ تراورتن بی موج یکی از پرکاربردترین سنگ تراورتن بی موج برای استفاده در کف ساختمان به عنوان کفپوش می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ تراورتن برای نماکاری ساختمان می باشد.

سنگ تراورتن در برابر عوامل مختلف محیطی دچار آسیب نمی شود و  در شرایط متغیر جوی، تابش نور خورشید، یخبندان، گرد و غبار، باران های اسیدی و آلودگی هوا مقاومت بالایی دارند.

همچنین از سنگ تراورتن برای دکوراسیون داخلی مانند لابی هتل نیز استفاده می شود. این سنگ ها در مناطق گرمسیر برای تزئین خارجی ساختمان هم به کار می روند. 

بسیاری از مشتریان مصرف کننده این سنگ ها هستند و برای مصارف ساختمانی از ان ها استفاده می کنند و برخی دیگر نیز این محصول را برای فروش و یا صادرات تهیه می کنند. 

توزیع عمده سنگ تراورتن بی موج کف

توزیع عمده سنگ تراورتن بی موج کف توزیع تراورتن بی موج برای کف ساختمان به صورت عمده و در ابعاد مختلف با قیمت های مقرون به صرفه انجام می شود.  هنگام خرید حتماً سالم بودن محصول را چک کنید. مطمئناً متوجه خواهید شد که محصول سالم است یا خیر. چرا که انواع سنگ های بی کیفیت دارای ترک خوردگی و شکستگی می باشند.

سنگ های سالم تر و بزرگتر، قیمت و کیفیت بالاتری دارند. نکته مهم این است که همیشه یک قیمت بالا به معنای کیفیت عالی نیست! بسیاری از تولیدکنندگان و توزیع کنندگان عمده در حال معرفی محصولات خود در اینترنت هستند.

برای مشتریانی که این محصول را در حجم های زیاد نیاز دارند و می خواهند محصول را به صورت کلی تهیه می کنند لازم است که سیستم توزیع وجود داشته باشد که انواع سنگ تراورتن را به صورت عمده بفروشد.

خرید سنگ تراورتن کف از توزیع کنندگان روشی آسان و بدون دردسر برای بسیار از افراد است. به این ترتیب، این مشتریان می توانند محصول خود را در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب تر از بازارهای سنتی خریداری کنند.

تنوع طرح و رنگ این نوع سنگ که با ابعاد و برش های مختلف ارائه می شود بسیار زیاد است. به این ترتیب، مشتریان انتخاب بیشتری از سنگ تراورتن را خواهند داشت.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.