,

فروش عمده شمش سنگ تراورتن

شمش سنگ تراورتن برای نمای بیرونی ساختمان ها به کار می رود و دارای چندین رنگ مختلف می باشد. فروش عمده این کالا به نفع هر دو طرف معامله می باشد، چون واسطه ها هیچ گونه نقشی ندارند و اجناس با نرخ پایینی معامله می شوند. فروشندگانی که در کار عمده فعالیت دارند تنوع محصول را چندین برابر افزایش می دهند و برای جلب کردن رضایت مصرف کننده انتخاب حجم کالا را در اکثر موارد به عهده مشتری می گذارند. 

فروش عمده شمش سنگ تراورتن

همه چیز درباره شمش سنگ تراورتن

همه چیز درباره شمش سنگ تراورتن شمش سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی است که برای تزئین نمای بیرونی ساختمان ها به کار می رود. این کالا دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد و در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی سازگاری بسیار مناسبی دارد. تراورتن ها در برابر مواد شوینده رنگ خود را از دست نمی دهند و به راحتی قابل تمیز کردن می باشند. 

محصول مورد نظر از سایز بندی خاصی برخوردار است که هر کدام ضخامت گوناگونی دارند و برای پوشش دادن مکان مختلفی به کار می روند. رنگ های کرم و سفید بیشترین استفاده را دارند، چون فضاهای کوچک را بزرگتر نشان می دهند و انعکاس نور در آنها بیشتر می باشد. این کالا نسبت به نمونه های دیگر هزینه کمتری دارد و نصب آن به آسانی انجام می شود. برخی از معماران برای ترمیم و بازسازی بسیاری از اماکن مذهبی و تاریخی از آن استفاده می کنند.

خرید مستقیم شمش سنگ تراورتن

خرید مستقیم شمش سنگ تراورتن خرید سنگ تراورتن به صورت های مختلفی قابل انجام می باشد. روش حضوری و غیر حضوری سال هاست که در بین مردم رواج دارد و مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. بسیاری از مردم خرید مستقیم را سر لوحه کار خود قرار می دهند، آنها به طور حضوری به سراغ تولیدی ها می روند و پس از مشاهده نمودن نمونه های گوناگون کالای خود را دریافت می کنند. 

در خرید مستقیم فروشنده و مصرف کننده به طور رو در رو معاملات خود را انجام می دهند بدون دخالت هیچ واسطه و دلالی. افرادی که از گزینه حضوری برای تهیه کردن اجناس خود استفاده می کنند، به راحتی می توانند نظر و رای کارشناسان مربوطه را جویا شوند. بازار شمش سنگ بسیار داغ و راضی کننده می باشد، چون به خوبی توانسته است جای مصالح قدیمی را بگیرد. در بازارهای امروزی مدل های گوناگونی از این محصول وجود دارد که هر کدام دارای رنگ های بسیار متنوعی هستند و از ابعاد و اندازه های متنوعی برخوردار می باشند. اغلب معماران و طراحان بزرگ از این سنگ استقبال بی نظیری کرده اند، بنابراین بازار گرم و چشمگیری را به خود اختصاص داده است. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.