,

خرید مستقیم سنگ جدول لایبید

سنگ جدول از جمله محصولاتی می باشد که در طراحی فضای شهری هر منطقه ای کاربردی بوده و مزایای زیادی دارد. سنگ جدول لایبید، مرز بین پیاده رو و خیابان را مشخص نموده و از بروز حوادث ناگهانی به صورت ویژه جلوگیری به عمل خواهد آورد. محیط مشخصی برای پارک ماشین ها تعبیه نموده و به این ترتیب با تنظیم فضای موجود، مانع از ترافیک خواهد شد. به منظور خرید مستقیم سنگ جدول لایبید، در ادامه با ما همراه باشید. 

خرید مستقیم سنگ جدول لایبید

مشخصه مهم سنگ جدول لایبید

مشخصه مهم سنگ جدول لایبید سنگ های لایبید استخراج شده از دل کوهستان، در زیر بار فشار و گرمای طاقت فرسا به وجود آمده است. بنابراین در برابر هر گونه ضربه های خارجی مقاوم می باشد. در برابر شرایط نامساعد جوی نظیر باران های فصلی، یخبندان های زمستانه و تابش پر حرارت خورشید ماندگار بوده و آسیبی به بافت مستحکمی که دارد وارد نخواهد شد.

به سادگی قابلیت تراش کاری داشته و دست استاد کار را در زمان اجرای پروژه باز خواهد گذاشت. این محصولات از وزن بالایی برخوردار می باشند در نتیجه لازم است تا به هنگام انتقال آنها نهایت دقت را لحاظ نمود.

این سنگ ها تراکم پذیری بسیار بالایی داشته و فاقد هر گونه تخلخلی می باشند. به همین خاطر شما نمی توانید هیچ گونه رگه ای در بافت آن پیدا نمایید. قطرات آب توان ورود به لایبید را نداشته و رطوبت راهی برای نفوذ به سنگ پیدا نخواهد نمود.

سنگ جدول لایبید، فضای مورد استفاده شهری را زیبا نموده و از بروز بسیاری از خطرات احتمالی جلوگیری به عمل خواهد آورد. جنس کانی های موجود در این سنگ به نحوی می باشد که سازگاری کاملی با طبیعت دارند.

این دسته از محصولات در ابعاد مختلف تهیه و توزیع می شود تا مشتری بتواند بنا به نیازی که دارد، گزینه دلخواه خود را بدون هر گونه برش و مشکلات اضافی به صورت ایده آل تامین نماید. به علاوه طرح های فراوانی دارد، تا مصرف کننده بتواند در جایگاه های متفاوت به شیوه مناسبی از آنها بهره برداری به عمل آورد.

بازار فروش سنگ جدول لایبید

بازار فروش سنگ جدول لایبید فروش سنگ جدول لایبید، با توجه به میزان ضخامت، ابعاد کالا، رنگی که در زمان تهیه مورد مصرف قرار گرفته است و به خصوص درصد خوردگی، در قیمت های متفاوت در بازار عرضه می شود. 

به منظور سفارش محصول خود از بازار سنگ لایبید، تنها کافیست تا به کمک رایانه همراه و یا رومیزی خود به درگاه اینترنت متصل شوید. با چند کلیک ساده به وبسایت شرکت مراجعه نموده، مشخصات هر کدام از محصولات را مورد مطالعه قرار داده و در نهایت گزینه ایده آل خود را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.