,

صادرات انواع سنگ تراورتن جدولی

انواع سنگ تراورتن جدولی از عالی ترین محصولات برای صادرات در کشور می باشند. ایران در این زمینه خیلی شهرت دارد زیرا در این راه توانسته با عرضه این تولیدات ایرانی با کیفیت، طرفداران زیادی را جلب نماید. این مدل های مورد استفاده و پر از قابلیت یا خام هستند و یا فرآوری شده و در هر دو صورت، مورد درخواست خریداران خارجی می باشند.

صادرات انواع سنگ تراورتن جدولی

کارایی انواع سنگ تراورتن جدولی

کارایی انواع سنگ تراورتن جدولی سنگ های تراورتن جدولی از جمله تجهیزاتی هستند که برای زیبا سازی معماری های داخلی در شهر ها کاربرد های زیادی را پیدا کرده اند. ابعاد، جنس و رنگ های گوناگونی از این تولیدات قابل بررسی و پیدا کردن می باشند. البته سایز های متناسب آن ها با استاندارد های جهانی تطابق دارند. اشاره شد که این مدل در فضا های شهری بیشترین استفاده را دارند ولی آیا همه افراد، با چنین کاربرد هایی آشنا هستند یا خیر ؟ کارایی های اصلی آن ها شمال فضا های اصلی و پر تردد شهری می شود که عبارتند از :

  1. ایجاد محوطه های اصلی پارک ها : پارک ها مکان هایی هستند که باید از محل عبور و مرور و خیابان ها تفکیک شوند تا به راحتی عابرین، محوطه بیرونی را تشخیص داده و از این رو در محل های مورد نظر حرکت نمایند. پس صرورت استفاده از سنگ های تراورتن در این مبحث احساس می شود.
  2. تعیین حیطه ای خاص برای فضا هایی سبز در بسیاری از خیابان ها : معماران ایرانی امتیازی برای سنگ های جدولی در این زمینه قائل هستند.
  3. دادن جلوه ای زیبا به باغچه های کم عرض خانه ها یا ادرات : این امر به سلیقه افراد بر می گردد زیرا هرکس به نوعی طراحی های خاصی را، برای چیدمان باغچه خود ترجیح می دهد. در این رابطه از سنگ های گوناگون با رنگ های مختلف می توان بهره گرفت.
  4. تقسیم بندی و بلوار کشی خیابان ها از معابر : جدول کشی در این زمینه ضرورتی حیاتی دارد و به همین دلیل، سنگ های جدولی برای رسیدن به این منظور می توانند انتخاب های مناسبی باشند.
  5. فضا بندی ساختمان های ویلایی : بر طبق نظر سازندگان مجتمع های ویلایی که در محیط شهری ساخته می شوند و از زینت های خاصی برخوردارند فضا هایی را از بستر های اشغال می کنند پس لازم است، عمل جدا سازی هم برای آن ها در نظر گرفته شود.

در واقع سنگ های مورد نظر چون دارای خط کشی های منظم و دقیقی هستند بهترین فاصله ها را برای جدا سازی یکنواخت ایجاد می کنند. از این بابت مبلمان شهری با دکوری زیبا و کامل برنامه ریزی شده به نطر می آید.

تولید کننده سنگ تراورتن جدولی

تولید کننده سنگ تراورتن جدولی تولید تراورتن در استان های زیادی مانند یزد، خوزستان و غیره انجام می گیرد و از این نظر ایران، سهمی زیاد در تولید جهانی این سنگ ها کسب کرده است.

عالی ترین نمونه از این سنگ ها تراورتن های جدولی هستند که هم ساختار زیادی داشته و هم خیلی استحکام دارند. تولید کننده با ایده های جدید ساخت سنگ ها را در پیش می گیرد.

از این رو بازار تراورتن جدولی محل عرضه مستقیم این کالا های درجه است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.