,

مرکز فروش سنگ جدولی کریستال

سنگ جدولی کریستال برای اجرای جدول یا کانیبو خیابان ها به کار رفته و نسبت به جدول های عمر مفید طولانی تری دارند. مرکزهای فروش زیادی در اثر نقاط کشور ایران وجود داشته که در زمینه پخش و فروش انواع سنگ کریستال فعالیت می کنند. به گونه ای که مرکزهای فروش تمام تلاش خود را به کار می گیرند که این مصالح ساخت و ساز را با داشتن بالاترین درجه مرغوبیت و کیفیت در اختیار پیمانکاران و مصرف کننده ها قرار دهند.

مرکز فروش سنگ جدولی کریستال

کاربرد انواع سنگ جدولی کریستال

کاربرد انواع سنگ جدولی کریستال سنگ جدولی کریستال که اسم دیگر آن سنگ چینی می باشد سنگ های دولومیتی یا آهکی اند که بر اثر عوامل درونی مثل فشار و درجه حرارات دوباره متبلور شدند که به همین دلیل حزء سنگ های دگرگون شده دسته بندی می گردند.

این سنگ ها جزء سنگ های چگال و سخت بوده که به عنوان مصالح با دوام ساختمانی کاربردهای زیادی دارد به عنوان مثال برای سنگفرش کف پارکینگ استفاده از سنگ های کریستال یک انتخاب عالی و مناسب به حساب می آیند.

سنگ جدولی کریستال انواع گوناگون و متنوع زیادی داشته که در موارد بسیاری می توان از آنها بهره برد.

در ایران استفاده از این سنگ ساختمانی به سال های دور بر می گردد و یکی از پر مصرف ترین و پر کاربردترین سنگ های داخلی و نمای بیرونی ساختمان ها به حساب می آید.

از گذشته تا به امروز به خاطر کارآمد بودن این سنگ ها در نما و داشتن تنوع رنگ مناسب میزان تولید آن  به طور چشمگیری افزایش یافته است.

از جمله این کاربردها می توان به شکل مختصر به موارد زیر اشاره کرد:

  1. در نمای خارجی یا بیرونی ساختمان ها
  2. کف حیاط خانه ها و پیاده روها
  3. نماهای داخلی ساختمان
  4. پاگردها و راه پله ها
  5. دیواره ها و کف پارکینگ
  6. دیوارهای داخلی ساختمان
  7. سرویس های بهداشتی (حمام و دستشویی )
  8. پیشخوان و کانتر
  9. در فرآیند ساخت صراحی، روشویی، احجام سنگی، مجسمه و بسیاری موارد دیگر.

صادرات عمده سنگ جدولی کریستال

صادرات عمده سنگ جدولی کریستال کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادر کننده سنگ جدولی کریستال به شکل عمده در جهان به حساب می آید.

این سنگ در ایران دارای معدن های فعال مختلف و متفاوتی بوده که هر یک از آنها کیفیت و تنوع خاصی از سنگ جدولی کریستال را دارند.

همین موضوع باعث شده است که ایران به یکی از بزرگترین صادر کنندگان این نوع سنگ در انواع گوناگون و متنوع در دنیا تبدیل شود و از این راه به سودها و درآمد قابل توجه و چشمگیری دست پیدا کند.

لازم به ذکر است که صادرات سنگ جدولی کریستال به شکل گسترده در کشور ایران انجام می گیرد و سنگ جدولی کریستال یکی از کالاهای ارز آور برای کشور ایران محسوب می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.