کارخانه تولیدی سنگ تراورتن کرم

سنگ های ساختمانی جزء مصالح و متریال های اصلی در ساخت نما بیرونی، داخلی و حتی برای کف سازی هستند. سنگ ها در انواع مختلف و با نام های متفاوتی مانند سنگ تراورتن کرم وجود دارد. علت این امر وجود مواد معدنی مختلف در ترکیب سنگ و نحوه تشکیل شدنشان است. کارخانه تولیدی سنگ تراورتن کرم بهترین نوع این سنگ را به بازار عرضه و به فروش می رساند. این کارخانه برای سهولت در خرید سنگ تراورتن کرم با ایجاد سایت اینترنتی فروش را به صورت غیر حضوری انجام می دهد.  کارخانه تولیدی سنگ تراورتن کرم

دلایل تنوع طرح تراورتن کرم

دلایل تنوع طرح تراورتن کرم سنگ تراورتن نوعی سنگ آهکی است که از طریق رسوب گذاری این ماده در آب گرم دریا ها و یا دریاچه ها درطول سالیان دراز موجب شکل گیری سنگ تراورتن شده است. سنگ تراورتن دارای رنگ های های مختلف و خطوط بسیار زیبایی است. علت این امر به این خاطر است که در عمل رسوب گذاری آهک به همراه املاح و مواد معدنی رنگی دیگر ترکیب شده و باعث به وجود آمدن رنگ های متفاوت در این سنگ شده است. 

تنوع طرح تراورتن کرم نیز به همین علت است. طرح های بسیار زیبا در این سنگ کرم موجب شده تا از طرفداران زیادی در سر تا سر دنیا برخوردار باشد. همچنین میزان گرما و ارتفاع در تشکیل شدن این سنگ و تنوع طرح ها نقش بسزایی داشته اند. میزان دما در آب های گرم باعث شده تا رنگ املاح تغییر کرده و به رنگ های چون کرم درآیند. همچنین عمق دریا ها و یا دریاچه های آب گرم در نوع طرح های به وجود آمده تاثیر گذار بوده است و هرچه این سنگ ها در اعماق بیشتری تشکیل شده باشند بر اثر فشار وارده بر اثر کشش و جاذبه زمین موجب شکل گیری طرح ها و خطوط بسیار زیبا و جذاب و چشم نواز می شود.   

مراکز فروش سنگ تراورتن کرم

مراکز فروش سنگ تراورتن کرم مراکز فروش تراورتن کرم، بهترین سنگ تراورتن را به بازار عرضه و علاوه بر تامین و رفع نیاز مصرف کنندگان داخل، این محصول با ارزش را به کشور های دیگر از جمله اروپا و امریکا صادر می کنند. کیفیت این محصول و دارا بودن استاندارد های لازم و بین المللی سبب شده تا در بازار های جهانی به عنوان برند معتبر شناخته شده و فروش خوبی در بازار های کشور های هدف صادرات داشته باشد. این امر موجب ارزآوری قابل توجهی برای مراکز فروش این سنگ و کشور داشته است. 

مراکز فروش سنگ تراورتن کرم با ایجاد فروشگاه اینترنتی ضمن ایجاد امکان خرید غیر حضوری و مجازی برای مشتریان، با حذف واسطه ها این سنگ را با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار داده و به فروش می رساند.   

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.