بازار فروش سنگ تراورتن ابیانه

بازار فروش سنگ تراورتن ابیانه، به این دلیل رونق دارد که اولاً تراورتن به عنوان سنگی مقاوم و البته زیبا در بازار مطرح بوده و ثانیاً از نظر مقاومت و درجه بندی کیفی که معیاری مناسب جهت ارزیابی سنگ به شمار می رود، در سطوح بالایی قرار گرفته است. این سنگ با روشهای ویژه و البته استفاده از تجهیزاتی که در این زمینه وجود دارد، به نحو عالی استخراج شده و سایر مراحل فراوری یک سنگ به روی آن اعمال می گردد تا در قالب سنگی ایده آل روانه بازار شود.

بازار فروش سنگ تراورتن ابیانه

کیفیت انواع سنگ تراورتن ابیانه

کیفیت انواع سنگ تراورتن ابیانه تراورتن در زمره سنگهای پر استفاده در نمای داخلی و خارجی منازل بوده که کاربردهای وسیع آن غالباً به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالایی ست که دارد. این سنگ غالباً رنگهای روشنی مانند کرمی، بژ و غیره در بازار وجود دارد که البته به صورت بدون موج برش داده شده است.
این سنگ مقاومت بسیار خوبی در برابر عوامل آسیب زا از خود نشان داده است و به دلیل تخلخل بالا گزینه ای به راحتی روی سطوح می چسبد.
یکی از مهمترین معادن استخراج سنگ تراورتن در کشور ما ابیانه است که در استان اصفهان واقع شده. کیفیت انواع سنگ تراورتن ابیانه بسیار بالا بوده و برای طراحی دیواره های داخلی و یا خارجی ساختمانها و نیز پله مجتمعهای تجاری و مسکونی، مناسب می باشد.
سنگ تراورتن به دست آمده از مراکز این منطقه تنوع بالایی از نظر سورت بندی دارد و این موضوع باعث شده تا افراد با توجه به قدرت خرید خود از آن بهره مند شوند. نمونه های اعلا و بسیار عالی از این سنگ که به اصطلاح مدلهای سوپر هستند، دارای تم سفید بوده و انواع دیگر این سنگ متمایل به رنگهای کرمی و صورتی می باشد.
با استفاده از این سنگ می توان یک دکوراسیون کلاسیک را در فضای داخلی و یا خارجی اجرا نمود. البته کیفیت بالای این دسته از سنگها باعث شده تا بازار تراورتن ابیانه شاهد استقبال بسیار خوبی از سوی افراد برای تهیه آن باشد.

صادرات عمده سنگ تراورتن ابیانه

صادرات عمده سنگ تراورتن ابیانه سنگها هم مانند هر محصول دیگری به شرط بالا بودن کیفیت و مرغوبیت، قابلیت عرضه به بازارهای جهانی را خواهند داشت و به عنوان محصولاتی ایده آل به دست شرکتهای خارجی می رسد.
صادرات عمده سنگ تراورتن ابیانه که البته کمی از هزینه های ایجاد شده برای خرید آن می کاهد، موضوعی ست مهم و شایسته توجه؛ زیرا طبیعتاً سودآوری مراکز دست اندرکار در تولید و توزیع این سنگ را افزایش خواهد داد.
صادرات تراورتن البته مزیت دیگری هم دارد و آن بالا بردن انگیزه تولید کنندگان داخلی و افزایش ارده آنها جهت رقابت با سایر تولیدکنندگان می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.