خرید مرمریت گلدن بلک محلات

خرید مرمریت گلدن بلک محلات، از طریق این سایت امکان پذیر است. مشتریان محترم می توانند برای تهیه این سنگ با کارشناسان فروش سایت تماس برقرار کرده و این محصول را به میزان دلخواه تهیه نمایند. خرید مرمریت به صورت عمده و جزئی انجام می شود. خرید عمده باعث می شود قیمت هر قطعه سنگ برای مشتریان ارزان تر و به صرفه تر گردد. بنابراین به خریداران توصیه می شود تا از این فرصت استثنایی استفاده کنند و هر چه سریع تر سفارش خود را ثبت کنند.

خرید مرمریت گلدن بلک محلات

کیفیت مرمریت گلدن بلک محلات

کیفیت مرمریت گلدن بلک محلات این محصول کاملا ضد آب و ضد خش است. بنابراین طول عمر بسیار زیادی دارد و فرسوده نمی شود. از این رو بسیار مناسب استفاده در محیط های مرطوب و آب و هوای شرجی می باشد. 

سنگ مرمریت دارای سطح کاملا صاف و صیقلی می باشد. از این سنگ بیشتر برای نمای داخلی ساختمان ها مانند ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و… جهت طراحی دکوراسیون و افزایش زیبایی این محیط استفاده می شود. 

همچنین این سنگ در محیط های لوکس مانند هتل ها و ساختمان های مجلل بسیار پرطرفدار است و افراد زیادی استفاده از این سنگ را به سایر نمونه های مشابه کمی ترجیح می دهند. 

پایه اصلی این سنگ به رنگ مشکی است و در میان آن خطوط طلایی نیز مشاهده می شود. زیبایی ظاهری این سنگ در درجه بالایی قرار دارد و مورد پسند همگان واقع می شود. 

کیفیت سنگ به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع سنگ، میزان ناخالصی، ابعاد سنگ، قطر، سالم بودن و لب پر نبودن سنگ، سطح سنگ، طرح سنگ و… از جمله عواملی هستند که بر روی کیفیت و به دنبال آن بر روی قیمت سنگ اثر گذار می باشند. 

صادرات عمده مرمریت گلدن بلک محلات

صادرات عمده مرمریت گلدن بلک محلات تولید سنگ مرمریت گلدن بلک در محلات در تناژ بالا انجام می شود. از این رو تولید کنندگان بخشی از محصولات خود را برای صادرات به کشور های خارجی در نظر می گیرند. صادرات مرمریت به کشور هایی چون عمان، کویت، ترکیه، عراق، روسیه، پاکستان و … انجام می شود. 

صادرات عمده این محصول از نظر اقتصادی برای کشور سودمند می باشد و باعث ورود ارز و افزایش رونق می گردد. 

صادرات این سنگ در بسته بندی های مناسب و مقاوم صورت می گیرد. بسته بندی مناسب محصول را از خش، ضربه، شکستگی و … حفظ می کند و باعث می شود تا کالا کاملا سالم به دست مشتری برسد. 

کیفیت مرمریت بسیار بالا می باشد. این امر باعث می شود اعتبار برند به صورت جهانی و بین المللی بالا رود و روز به روز به تعداد مشتریان و درخواست کنندگان اضافه شود. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.