,

خرید مستقیم سنگ تراورتن کف

انواع سنگ تراورتن کف با طرح و رنگ های مختلف توسط شرکت های تولید کننده، فروشندگان بازار و نمایندگی های مجاز در کشور به صورت مستقیم به فروش می رسند. عواملی مانند کیفیت سنگ و سطح رضایت مشتری از محصول بر خرید و فروش این محصول تاثیر می گذارد. با توجه به اهمیت انواع سنگ های ساختمانی، شاهد فروش بالایی از این محصول در بازار هستیم. عامل مهم دیگر در افزایش فروش، خرید مستقیم از تولیدکننده می باشد، چرا که قیمت ها مناسب تر هستند.

خرید مستقیم سنگ تراورتن کف

طرح های مختلف سنگ تراورتن کف

طرح های مختلف سنگ تراورتن کف سنگ تراورتن کف دارای رنگ های مختلفی می باشد که هر رنگ از طرح های خاص و ویژه ای برخوردار است. از این رو قصد داریم در ادامه انواع طرح و رنگ های مختلف این سنگ را به شما عزیزان معرفی کنیم.

رنگ های مختلف تراورتن شامل موارد زیر می شوند:

  • سفید
  • کرم
  • شکلاتی
  • قرمز
  • گردویی
  • زرد
  • لیمویی
  • سیلور

سنگ تراورتن علاوه بر کف ساختمان برای فضای بیرونی و داخلی ساختمان قابل استفاده می باشد. طرح های مختلفی این سنگ به صورت رگه بندی می باشد و در دو نوع زیر برش داده می شوند:

  1. موج دار
  2. بدون موج 

هر چه قدر رنگ سنگ تراورتن کف روشن تر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در نهایت می توان گفت این سنگ ها به دلیل مقاومت بالا در برابر سایش و تغییرات آب و هوایی، باران و برف کاربردهای گسترده ای برای کف و نمای خارجی ساختمان دارند.

واردات ویژه سنگ تراورتن کف

واردات ویژه سنگ تراورتن کف واردات ویژه انواع سنگ کف تراورتن با کیفیت منجر به فروش این محصولات با قیمت بالا شده است. دلیل افزایش قیمت انواع سنگ های وارداتی، هزینه هایی مانند حمل و نقل و … می باشد. این محصول از کشورهای همسایه مانند ترکیه به ایران وارد می شوند.

واردات تراورتن به دلیل تنوع بالا در طرح، طرفداران زیادی در کشور پیدا کرده است. فروش این سنگ برای صادرات به کشورهایی که خواستار این محصولات هستند، برای تولیدکنندگان و بازرگانان بسیار سودآور می باشد.

شرکت ما وارد کننده معتبر ترین برند های سنگ تراورتن و صادر کننده انواع سنگ های ساختمانی به سایر کشورها می باشد که همگان ما را به عنوان شرکت صادراتی سنگ های ساختمانی در بازار جهانی می شناسند.

اگر قصد تجارت انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ تراورتن را دارید باید توجه کنید که خرید عمده همیشه مقرون به صرفه تر می باشد و هزینه ی کمتری را باید بابت خریدتان پرداخت کنید.

بسته به نیازتان از طریق فروشگاه ها، سایت های اینترنتی معتبر مانند همین مجموعه و حتی خود شرکت تولید کننده می توانید اقدام به خرید عمده سنگ تراورتن نمایید. برای خرید بدون واسطه از این مرکز می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.