خرید بهترین سنگ تراورتن دره بخاری

خرید بهترین سنگ تراورتن دره بخاری با روش ها متعددی امکان پذیر است. این نوع از سنگ تراورتن در نمای داخلی ساختمان های لوکس به کار برده می شود. از این کانی برای دیوار راه پله ها و پارکینگ ها نیز استفاده می کنند. زیبایی این سنگ توجه مشتریان را به خود جلب کرد. سنگ مورد نظر دارای رنگ ها کرم روشن و شکلاتی می باشد. 

خرید بهترین سنگ تراورتن دره بخاری

کاربرد سنگ تراورتن دره بخاری

کاربرد سنگ تراورتن دره بخاری از آن جایی که سنگ تراورتن دره بخاری از قیمت خرید بالایی برخوردار است از این سنگ در ساختمان های شیک و گران قیمت استفاده می کنند. سنگ مورد نظر دارای خصوصیات منحصر به فردی است که از جمله این ویژگی ها می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. سنگ تراورتن دره بخاری از مقاومت سایشی بالایی بهره می برد.
  2. تراکم این سنگ بالا بوده و به همین دلیل سنگین است.
  3. سنگ تراورتن ساب پذیری خوبی نیز دارد.
  4. شفافیت آن نیز بالا می باشد.

همان طور که گفته شد از این سنگ در طراحی های لوکس و شیک در دنیا استفاده می کنند. برای نمای داخلی هتل ها و لابی ها نیز از این کانی در دنیا استفاده می کنند. این سنگ تولید داخلی و از نوع صادراتی می باشد.

سطح خارجی این سنگ به دلیل فرآوری های خاصی که بر روی آن صورت می گیرد در برابر سرما بسیار مقاوم بوده است پس برای نمای خارجی ساختمان ها نیز می توان از این سنگ استفاده کرد.

سنگ ها دره بخاری همان طور که گفته شد در مقابل ساییدگی و رنگ رفتگی نیز از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این کانی به رنگ پریدگی و شکستگی نیز مقاوم می باشند.

قیمت روز سنگ تراورتن دره بخاری

قیمت روز سنگ تراورتن دره بخاری قیمت روز سنگ تراورتن دره بخاری به نوع سنگ بستگی دارد درجات یک و دو این سنگ قیمت پایین تری را به خود اختصاص داده اند. علاقمندان این سنگ را بهتر است که به صورت عمده و بدون واسطه برای خود تهیه کنند در این صورت سنگ با قیمت مناسبی تهیه می شود.

قیمت تراورتن همان طور که گفته شد در داخل کشور به مشتریان خود عرضه می شود. بازار تراورتن توسط نمایندگی ها عرضه کننده این سنگ دایر شده است. از سنگ تراورتن برای نمای خارجی ساختمان ها نیز استفاده می کنند. استحکام و مقاومت سنگ مورد نظر انتظارات مشتریان خود را برآورد کرده است. به همین دلیل از آن در نمای ساختمان ها استفاده می کنند.

رنگ روشن سنگ دره بخاری که به صورت سفید بوده به نمای داخلی ساختمان زیبایی خاصی را به وجود می آورد. از این سنگ برای راه پله ها نیز در سطح کلانی استفاده می کنند چون کانی مورد نظر در آن احتمال لیز بودن و سرخوردگی در آن نزدیک به صفر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.