,

خرید سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری

سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری از سنگ های مرغوب و مورد استقبال در پروژه های ساختمان سازی است. از این سنگ در نمای داخلی و خارجی ساختمان و همچنین به عنوان سنگ دکوراتیو استفاده می شود. تنوع طرح و کیفیت بالای این سنگ تاثیر موثری در فروش بالای آن داشته است. در حال حاضر خرید این سنگ برای مشتریان از طریق مراکز و نمایندگی های فروش حضوری و همچنین سامانه های فروش اینترنتی شرکت ها صورت می گیرد.

خرید سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری

ویژگی سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری

ویژگی سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری سنگ تراورتن انواع و گونه های بسیاری دارد، این موضوع سبب پاسخگویی به سلیقه های مختلف و خاص شده است، البته این ویژگی در جذب مشتریان به سمت این سنگ فوق العاده موثر بوده است. 

یکی از نمونه های پرفروش این سنگ، تراورتن موج پیچ دره بخاری است که دارای طرح های ابر گونه و پیچ‌ و تاب دار است. طیف رنگی این سنگ روشن بوده و تناژ های رنگی بین کرم روشن تا کرم تیره را در بر می گیرد. در رنگ های روشن رنگ طرح ایجاد شده عموما تیره از رنگ زمینه می باشد و در زمینه های تیره تر بالعکس بوده و رنگ طرح های ایجاد شده روشن تر از زمینه است. 

این سنگ به دلیل بافت رسوبی و آهکی که دارد تا قبل از مرحله فراوری دارای قدرت جذب رطوبت بالایی است، این مساله در مرحله فراوری سنگ با افزودن مواد شیمیایی کاملا حل شده است و مقاومت سنگ در برابر رطوبت را بسیار بالا می برد. از دیگر ویژگی های این سنگ جذب گرمای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌پایین آن می باشد و برای ایجاد حس خنک کنندگی محیط، طراحان داخلی  از این سنگ استفاده می کنند.

تخلخل پایین و تراکم بالای این سنگ سبب افزایش میزان ساب پذیری و جلای آن شده است، این سنگ پس از فراوری و ساب به سورت های مختلف دسته بندی می شود، به طور کلی در همه انواع تراورتن و همچنین تراورتن دره بخاری سورت های کم رگه و صاف و با رنگ روشن تر دارای قیمت بالاتری می باشند. عرضه این سنگ معمولا به صورت اسلب بوده و برش سابز های کوچکتر به سفارش مشتری صورت می گیرد. 

از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری لوکس بسیار استفاده می شود، معمولا از درجات پایین تر این سنگ در مکان هایی که در معرض دید کمتری هستند استفاده می شود. 

قیمت تراورتن موج پیچ دره بخاری

قیمت تراورتن موج پیچ دره بخاری خوشبختانه در کشور ما ذخایر سنگ تراورتن موج پیچ دره بخاری بالاست و در تامین این سنگ در بازار تراورتن داخلی و خارجی مشکلی وجود ندارد.

همان طور که قبلا اشاره شد قیمت تراورتن موج پیچ دره بخاری بسته به سورت سنگ دارد. سورت های روشن، صاف و کم رگه با تخلخل کمتر و میزان ساب بالاتر گران تر بوده و البته سایز برش در اندازه های اسلب، دقت و نظم برش و همچنین قطر و ضخامت سنگ همگی از عواملی هستند که در روند قیمت گذاری دخیل می باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.