,

مرکز انواع سنگ مرمریت کف

سنگ های تزئینی ساختمانی دارای نمونه های مختلفی هستند که یکی از زیباترین و شیک ترین آنها سنگ مرمریت می باشد. این سنگ دارای رنگ های متنوع و جذابی است و در مناطق مختلف کشور با کیفیتی عالی تولید می شود. یکی از بزرگترین مراکز خرید و فروش انواع سنگ مرمریت کف با قیمتی مناسب همین سایت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

مرکز انواع سنگ مرمریت کف

اطلاعاتی درباره سنگ مرمریت کف

اطلاعاتی درباره سنگ مرمریت کف سنگ مرمریت یکی از سنگ های آهکی دگرگون شده می باشد که از کربنات کلسیم و آهک تشکل شده است. این سنگ در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد همچنین پایداری بسیار خوبی در برابر تغییرات دمایی و حرارت از خود نشان می دهد. به همین دلیل از این سنگ در طراحی دکوراسیون داخلی و کف انواع ساختمان های مسکونی، تجاری، هتل ها و تالارها استفاده می کنند.

این سنگ درخشندگی و شفافیت خاصی داشته و یکی از سنگ های لوکس و گران قیمت می باشد که به دلیل ویژگی های ممتازی که دارد، در اغلب ساختمان های لاکچری و لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.
سنگ مرمریت دارای ساب پذیری بسیار خوبی بوده و دارای بافتی متراکم و به هم فشرده است. از ویژگی ها و خصوصیات مثبت سنگ مرمریت می توان به جذب آب پایین، دارا بودن سطح صاف و یکدست، تنوع بالا در رنگ و طرح و … اشاره کرد.

قیمت تولیدی سنگ مرمریت کف

قیمت تولیدی سنگ مرمریت کف قیمت سنگ مرمریت کف به فاکتورهای مختلفی وابسته است و مواردی نظیر کیفیت محصول، ابعاد و اندازه سنگ، نوع و محل معدن استخراج شده، قطر و ضخامت سنگ، نحوه برش، نداشتن ترک خوردگی و لب پریدگی، برند و شرکت تولید کننده، طرح و رنگ، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، نوع مواد استفاده شده برای فرآوری و پر کردن سنگ و .. بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

البته قیمت تولیدی مرمریت کف بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و در خریدهای مستقیم و بدون واسطه قیمت مناسب تر بوده و امروزه اغلب مشتریان از این نوع خرید استقبال خوبی نشان می دهند.
معادن سنگ مرمریت در شهرهای مختلفی نظیر هرسین، خوی، دهبید، بیرجند، اصفهان، کاشمر، یزد و … وجود دارد که هر کدام از این سنگ ها دارای کیفیت و رنگ های متنوعی هستند و پس از استخراج از معادن راهی کارخانه می شوند تا در آنجا عملیات فرآوری و صیقل دان آنها توسط دستگاه های مدرن انجام شود و در ابعاد مختلف به صورت تایل، طولی و یا اسلب برش داده شده و با بسته بندی مناسب راهی بازار فروش می گردند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.