,

قیمت روز سنگ تراورتن درپوش

در حال حاضر سنگ تراورتن درپوش یکی از پر مصرف ترین سنگ در پوش های موجود در بازار است که در پروژه های ویلایی جهت در پوش دیوارها و دور استخر و همچنین سنگ کف و بدنه از آن استفاده می کنند که از خواص و نیز کاربرد فراوانی برخوردار می باشد. قیمت روز این نوع سنگ بر اساس نوع کیفیت، نوع برند و شرکت سازنده، نحوه تولید و فرآوری، نحوه توزیع و بسته بندی، ابعاد، ضخامت، حجم و اندازه و غیره متفاوت می باشد.

قیمت روز سنگ تراورتن درپوش

مهمترین نکات خرید سنگ تراورتن درپوش

مهمترین نکات خرید سنگ تراورتن درپوش

نکات کاربردی در خصوص انتخاب سنگ ساختمانی تراورتن درپوش این است که مناسب با شرایط آب و هوایی و منطقه ای و به طور کلی با محیط سازگاری داشته باشد.

 خریداران برای خرید تراورتن که یکی از انواع سنگ های ساختمانی محسوب می شود می توانند بر اساس نیاز و سرمیه خود نوع سنگ مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایند که با انتخاب درست و دقیق می توانند میزان ماندگاری و نیز زیبایی و دوام سازه را افزایش داده و هزینه های ساخت و ساز را کاهش دهند.

از دیگر نکات مهم که خریداران در این زمینه باید به آن توجه لازم داشته باشند این است که به دلیل این که انواع سنگ های ساختمانی از جمله سنگ تراورتن به طور طبیعی از معادن مختلف استخراج می شوند باید به طور یکدست و نیز بدون تغییر بافت و تنوع در طرح و رنگ باشند و همچنین دارای کیفیت بسیار عالی و از استانداردهای بین المللی برخوردار باشند که بتوانند زیبایی را در نماهای داخلی و خارجی دو چندان نمایند.

از مزیت ها و خصوصیات ویژه سنگ تراورتن در پوش مناسب برای نمای خارجی می باشد، زیرا مقاومت خوبی در برابر سرما ،گرما، رطوبت، و غیره نسبت به سایر انواع سنگ ها دارد.

ناگفته نماند که آهکی بودن و تخلخل سنگ تراورتن که یکی دیگر از شاخصه های آن نیز به شمار می رود، کمک می کند تا به خوبی با سیمان چسبندگی ایجاد کند و در نتیجه ماندگاری آن روی نما به خوبی حفظ شود به همین جهت استفاده از انواع سنگ تراورتن برای نمای خارجی رواج بیشتری پیدا کرده است.

کاربرد سنگ در کفپوش و دیوارهای سرویس بهداشتی موجب سهولت در نظافت آن می شود و به دلیل دوام بالای سنگ در برابر رطوبت و مواد شوینده و لکه بر، استفاده از سنگ را به خصوص در سرویس های بهداشتی عمومی مثل پارک ها، اماکن زیارتی و غیره  بسیار متداول و رایج است.

توزیع عمده سنگ تراورتن درپوش

توزیع عمده سنگ تراورتن درپوش

امروزه توزیع تراورتن درپوش توسط سایت توزیع و فروش اینترنتی آن با بهترین کیفیت به روش مستقیم و نیز بدون واسطه امکان پذیر است زیرا این روش از لحاظ اقتصادی برای خریداران مقرون به صرفه و نیز برای فروشندگان از سود و منفعت زیادی برخوردار می باشد.

سنگ تراورتن با توجه به تنوع زیادی که در رنگ و در طرح های زیبای طبیعی در خود دارد توانسته جایگاه ویژه ای در بین سایر انواع سنگها به خود اختصاص دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.