ارائه کننده سنگ تراورتن کاشان

یکی از بهترین پیشنهادها برای نمای بیرونی ساختمان سنگ تراورتن کاشان می باشد. این سنگ در دو زمینه کرم و شکلاتی در بازار وجود دارد. ارائه کننده سنگ تراورتن کاشان اقدام به عرضه این محصول با قیمت و کیفیت مناسب به بازار نموده است. چنانچه شما نیز از طرفداران این نوع سنگ می باشید و قصد سفارش آن را دارید در ادامه مطلب با چگونگی ارتباط با ارائه کننده این سنگ و سفارش آن بیشتر آشنا می شوید.

ارائه کننده سنگ تراورتن کاشان

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن کاشان

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن کاشان

سنگ تراورتن کاشان به خاطر شفافیت آن باعث جذابیت بسیار زیاد نمای بیرونی ساختمان می شود و به همین دلیل از آن برای دکوراسیون بسیاری از فضاهای داخلی ساختمان نیز استفاده می گردد.

این محصول از ساب پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل می ‌توان آن را صیقلی و براق نمود. هرچند این سنگ جزء انواع سنگ های آهکی به شمار می‌رود اما میزان تخلخل در این نوع سنگ بسیار پایین است و با فرآیند ساب و پولیش و استفاده از محصولاتی همچون رزین ها می توان میزان تخلخل آن را به مقدار قابل توجهی کاهش داد.

این سنگ از مقاومت بسیار بالایی نسبت به عوامل طبیعی همچون گرما، سرما، نور خورشید و رطوبت برخوردار است و به همین دلیل است که برای نمای بیرونی ساختمان استفاده از آن توصیه می شود. 

همچنین یکی از زیباترین و لوکس ترین نماهای ساختمان یعنی نمای رومی با استفاده از این نوع سنگ ایجاد می گردد.

قیمت تولیدی سنگ تراورتن کاشان

قیمت تولیدی سنگ تراورتن کاشان قیمت تراورتن کاشان بستگی زیادی به میزان عرضه این محصول به بازار و تقاضای موجود برای آن دارد. همچنین صادرات این نوع سنگ به کشورهای دیگر به ویژه طی یکی دو سال اخیر بسیار زیاد شده و این مسئله به بالا بودن نرخ ارز بر می گردد.

همچون بسیاری از سنگ های تزیینی هر چه ابعاد سنگ تراورتن بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. وجود رگه های ناخالصی در این سنگ می تواند قیمت آن را نسبت به انواع خالص تر پایین بیاورد. 

برای خرید این محصول از تولیدی تراورتن می توانید با ارائه کننده آن به طور مستقیم و بدون واسطه ارتباط برقرار کنید و ضمن اطلاع از قیمت روز این نوع سنگ و ابعاد قابل عرضه آن سفارش خود را اعلام نمایید.

سفارشات خریداران با رعایت شرایط حمل و نقل سالم و در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آنها خواهد رسید.

همچنین برای سفارش این محصول حضوری فیزیکی در تولیدی ما لزومی نداشته و با مراجعه به وب سایت ما می توانید به راحتی و بصورت آنلاین سفارش سنگ تراورتن مورد نظر خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.