قیمت روز سنگ ساختمانی مشهد

سنگ ساختمانی مشهد جز سنگ های پر فروش در ساختمان سازی می باشد که برای مکان های مختلف مناسب می باشد. برای اطلاع از قیمت روز سنگ ساختمانی مشهد باید به نمایندگی های مجاز این محصول رجوع کنید. اگر چه شرایط مراجعه حضوری را ندارید می توانید از طریق فضای مجازی، این کار را انجام دهید.

قیمت روز سنگ ساختمانی مشهد

همه چیز درباره سنگ ساختمان مشهد

همه چیز درباره سنگ ساختمان مشهد اگر در زمینه ساخت و ساز فعالیت داشته باشید حتما نسبت به انواع سنگ مشهد اطلاعات دارید اما اگر تازه کار هستید با ما همراه باشید.

در این قسمت درباره سنگ ساختمانی  توضیح می دهیم تا دلیل این همه محبوبیت و فروش بالا مشخص شود.

این سنگ ها از معادن مشهد استخراج می شوند به همین دلیل به آن ها این نام را نهاده‌ اند.

سنگ ساختمانی مشهد در مقابل سایش و آتش سوزی مقاوم است. به همین دلیل است که برای سنگ کف، پله و نمای بیرونی ساختمان مصرف می شود.

این سنگ ها حداقل نفوذ آب را دارند و برای استفاده در مکان های مختلف مناسب هستند و باعث می شوند که آب باران و یا شستشو به داخل بافت سنگ نفوذ نکند در نتیجه سال های ممتد قابل استفاده باشد.

از دیگر دلایل محبوبیت آن، زیباییست. رنگبندی متنوع و جذاب این سنگ ها سبب شده تا با هر سلیقه ای مطابقت پیدا کند. شفافیت بیش از حد این سنگ واقعا جذاب است و اگر در نمای داخلی ساختمان استفاده شود بزرگی خانه بیشتر به چشم می آید.

این سنگ ها ضد لک هستند. با توجه به اینکه مراقبت و تمیزی سنگ های روشن سخت تر است اما این سنگ ها ضد لک هستند و به راحتی تمیز می شوند.

از اصلی ترین دلیل محبوبیت سنگ ساختمانی مشهد می توان به قیمت آن ها نیز اشاره کرد. با توجه به نکات مثبت، دارای قیمتی مناسب است که هر کسی را برای خرید ترغیب می کند و جز اولین انتخاب ها برای مهندسان، معماران و طراحان داخلی شده است.

این ویژگی ها در همه انواع سنگ ساختمانی صدق می کند و باعث شده تا جز پر فروش ترین سنگ های روز دنیا قرار بگیرد و یک نمونه محصول با کیفیت صادراتی شده است.

تولیدی انواع سنگ ساختمانی مشهد

تولیدی انواع سنگ ساختمانی مشهد تولیدی سنگ ساختمانی مشهد، با به کار گیری پیشرفته ترین دستگاه ها، موفق به تولید این سنگ به صورت اسلب و برش داده شده است.

این تولیدی سنگ های اسلب را برای صادرات آماده می کند و به همان صورت به کشور های مورد نظر صادر می کند و در آن جا به سایز دلخواه برش داده می شود.

این مرکز جز بزرگترین صادر کننده سنگ در دنیا می باشد که روزانه به مقدار قابل توجهی از این سنگ ها را به سراسر جهان صادر می کنند و نقش پر رنگی در گردش اقتصادی کشور دارند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.