نرخ روز سنگ تراورتن محلات

نرخ روز سنگ تراورتن محلات به فاکتورهای مختلفی وابسته می باشد که مهمترین آنها نوسانات اقتصادی موجود در کشور و رنگ و طرح سنگ است. همچنین موارد دیگری از جمله ابعاد و اندازه سنگ، نوع برش، قطر و ضخامت سنگ، برند و شرکت تولید کننده، نداشتن ترک خوردگی، روش خرید و …. بر قیمت این سنگ تأثیر گذار می باشند. قیمت عمده این سنگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از قیمت جزیی آن است.

نرخ روز سنگ تراورتن محلات

بررسی کیفی سنگ تراورتن محلات

بررسی کیفی سنگ تراورتن محلات کیفیت تراورتن به نوع و محل معدن استخراج شده همچنین روش فرآوری و نوع مواد استفاده شده برای پر کردن سطح سنگ بستگی دارد. البته یکی از با کیفیت ترین و زیباترین انواع سنگ تراورتن از معادن موجود در شهر محلات استخراج می شود. این سنگ ها دارای رنگ های بسیار زیبا و جذابی بوده و در انواع موج دار و بدون موج دیده می شوند.

این سنگ یکی از سنگ های آهکی متخلخل است که از دسته سنگ های رسوبی تزئینی محسوب می شود و به جا مانده از رسوبات چشمه های آبگرم بوده و حفرات موجود در سطح تراورتن به دلیل وجود گازهای موجود در آبگرم می باشد و هر چه عناصر موجود در این آب ها کمتر باشد، رنگ سنگ روشن تر می شود.


این سنگ در برابر رطوبت و گرما و سرما مقاومت بالایی دارد و امروزه در نمای داخلی و بیرونی انواع ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.
دارای رنگ بندی متنوعی از جمله کرم شکلاتی، عسلی، قهوه ای، سبز و … می باشد که هر کدام زیبایی و جذابیت خاصی داشته و مشتری بر حسب نوع کاربرد و رنگ دکوراسیون می تواند رنگ و طرح آن را انتخاب نماید.
از ویژگی های سنک تراورتن می توان به چسبندگی مناسب به ملات، دوام و استحکام بالا، ثبات رنگ، قیمت مناسب، ساب پذیری عالی، مقاومت در برابر نور خورشید و … اشاره کرد.

تولید کننده سنگ تراورتن محلات

تولید کننده سنگ تراورتن محلات تولید تراورتن محلات با کیفیتی درجه یک صورت می پذیرد. سنگ تراورتن پس از استخراج از معادن باید به خوبی فرآوری شود و به همین دلیل این سنگ در کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مخصوص تراش داده می شود.

این سنگ دارای خلل و فرج بسیار زیادی بوده و به وسیله انواع مواد مرغوب سطح آن به خوبی پر شده و پس از صیقل دادن در ابعاد و ضخامت های مختلف برش آن صورت می گیرد که شرکت های تولیدی معتبر به این امر دقت نموده و سنگ تراورتن را در اندازه های بسیار دقیق برش می دهند و پس از آماده شدن در بسته بندی های استاندارد راهی بازار فروش می گردد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.