عمده فروشی سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان

سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان از سنگ ‌های باکیفیت و مرغوب می باشد که در معادن مختلفی از کشور استخراج گردیده و با فرآوری و صیقل دادن آن، مورد استفاده قرار می ‌گیرد، یکی از انواع زیبای این نمونه، سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان می باشد که توسط عمده‌ فروشی آن عرض می ‌گردد. عمده‌ فروشی سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان این نمونه سنگ را با کیفیتی عالی و در متراژ های متفاوت عرضه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهد.

عمده فروشی سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان

کیفیت سنگ شکلاتی تراورتن هستیجان

کیفیت سنگ شکلاتی تراورتن هستیجان سنگ که به‌ عنوان یکی از مصالح پرمصرف می باشد، دارای کاربردهای گوناگونی بوده که بیشترین استفاده آن برای دیوار چینی و همچنین ساختمان سازی می باشد و به دلیل اینکه یکی از مقاوم ‌ترین مواد جامد در زمین می باشد و از کانی های متفاوتی تشکیل شده است، از کیفیت ‌های مختلفی برخوردار می باشد.

بیشتر سنگ ‌های ساختمانی از دل معادن مختلفی در کشور استخراج می گردند و بعد از عملیات مختلف بر روی آنها فرآوری شده و وارد بازار فروش می‌ گردند.

یکی از سنگ ‌های باکیفیت موجود در بازار که مورد استقبال بسیاری از مشتریان و طراحان داخلی و خارجی قرار گرفته، سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان می باشد که از کیفیت های مختلف برخوردار است.

کیفیت سنگ شکلاتی تراورتن هستیجان بستگی زیادی به صیقل پذیری، ساب پذیری، مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی و قلیایی، مقاومت در برابر شرایط آب ‌و هوایی مختلف و نوع سورت ‌بندی آن دارد و ویژگی ‌های ذکر شده سبب شده است تا این نمونه سنگ از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

سنگ ذکر شده به دلیل اینکه بسیار مرغوب و باکیفیت می‌ باشد برای استفاده از پارکینگ و نمای خارجی ساختمان استفاده می ‌شود و بسیاری از آن برای پله و راه پله استفاده می‌ کنند.

از دیگر موارد مصرف سنگ هستیجان می‌ توان به سنگ نما، سنگ کف، قرنیز، سنگ راه پله، سنگ درپوش، سنگ دیوار، نرده سنگی، دکوراتیو و موارد مختلف دیگری اشاره کرد.

کیفیت این نمونه سنگ باعث شده که از بازار فروش خوبی برخوردار باشد و مورد استقبال و توجه بسیاری از افراد به ‌خصوص فعالان ساختمان سازی قرار گیرد.

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان انواع تراورتن شکلاتی هستیجان به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بالایی که دارد بسیار پرمصرف بوده و به همین علت نسبت به سایر سنگ های موجود در بازار از قیمت پایین‌ تری برخوردار است.

قیمت سنگ تراورتن شکلاتی هستیجان با توجه به پارامتر های مختلفی از جمله معدن، رنگ سنگ، قطر سنگ، ساب و نوع برش سنگ، سورت ‌بندی آن، لب پر نبودن، طول و بلندی سنگ، دارا بودن موج یا بی موج بودن آن، وجود ناخالصی و رگه‌ های موجود در سنگ و عوامل مختلف دیگری تعیین شده و قیمت گذاری می شود.

آن دسته از افرادی که قصد خرید سنگ نامبرده را دارند برای استعلام قیمت انواع آن، می‌ توانند با تماس با کارشناس فروش ما از نرخ به روز این سنگ اطلاعات لازم را کسب نماید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.