مرکز فروش سنگ کف ساختمان

استفاده از انواع سنگ به عنوان کفپوش ساختمان اگر چه چند سالی است متداول شده است اما خیلی سریع جایگاه خود را پیدا کرده و جانشین سایر مصالح در کف ساختمان شد. سنگ کف ساختمان دارای تنوع بالایی از لحاظ جنس همچنین رنگبندی است. به همین دلیل هنگام خرید این محصول، خریداران با گزینه های بی شماری مواجه شده و انتخاب برای آنان راحت تر می شود.‌ مرکز فروش سنگ کف ارائه دهنده بهترین نمونه های سنگ با قیمت مناسب و ارزان است.

مرکز فروش سنگ کف ساختمان

اطلاعاتی درباره کیفیت سنگ کف ساختمان

اطلاعاتی درباره کیفیت سنگ کف ساختمان اگر شما نیز به دنبال سنگی مناسب برای سازه خود هستید بهتر است اطلاعاتی راجع به ویژگی ها و مشخصات سنگ کف کسب کنید.

همانطور که اشاره شد سنگ کف ساختمان دارای تنوع بالایی است. از انواع سنگ مرمر، مرمریت، چینی و کریستال، گرانیت می توان در ابعاد و رنگ های مختلف به عنوان سنگ کف استفاده کرد. بهترین و با کیفیت ترین سنگ کف ساختمان باید دارای مشخصه های زیر باشد.

این سنگ در مقابل فشار، ضربه و خط وخش باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد. سنگ کف همچنین باید به خوبی حرارت و گرما را انتقال دهد. شست وشوی و تمیز کردن سنگ کف ساختمان باید به راحتی صورت پذیرد.

درصورتی که سنگ جلا و شفافیت خود را از دست دهد، قابلیت جلا دهندگی دوباره را داشته باشد.

لغزندگی یکی از مهمترین خطراتی است که هنگام راه رفتن روی سنگ کف ممکن است بوجود آید. بهتر است از سنگ هایی برای کف استفاده شود که خطر لغزندگی روی آنها به حداقل رسد.

تولید عمده سنگ کف ساختمان مقاوم

تولید عمده سنگ کف ساختمان مقاوم سنگ کف ساختمان پس از فرآوری در کارخانه و برش در ابعاد مختلف و ضخامت های متفاوت آماده عرضه به بازار فروش می شود.

تولید سنگ کف به صورت عمده غالبا به هدف رفع نیاز بازار داخلی کشور صورت می گیرد.

طبیعی است که سنگ مقاوم و مستحکم طرفداران بیشتری داشته و بازار فروش پر رونق تری نیز خواهد داشت.

تولید عمده این سنگ همچنین قیمت مناسب آن سبب شده است که خریداران سنگ کف ساختمان علاقه ای به خرید نمونه های خارجی سنگ نداشته باشند تا از این طریق بتوانند از واردات سنگ کف خارجی به داخل کشور جلوگیری کنند.

انواع سنگ کف ساختمان پس از تامین بازارهای داخلی برای عرضه به بازارهای خارجی ارسال می شود. از این سنگ در آن سوی مرزهای ایران استقبال زیادی شده است.

به همین منظور سنگ کف ساختمان در شمار کالاهای صادراتی قرار گرفته است. سالانه مقادیر بالایی ارز خارجی از طریق صادرات این نمونه سنگ وارد کشورمان می شود. صادرات سنگ کف نما به برخی از کشورهای اروپایی و آسیایی صورت می گیرد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.