نمایندگی فروش سنگ تراورتن اصفهان

انبوه سازان و ساختمان سازان همواره به دنبال بهترین نوع از سنگ های زینتی برای ساخت و ساز هستند و اولویت این افراد کیفیت بالا و قیمت مناسب است. سنگ تراورتن اصفهان با تامین نیاز صنعت ساختمان سازی توانسته در مدتی کوتاه به عنوان یکی از محبوب ترین سنگ های ساختمانی شناخته شود.

این سنگ ها با کیفیت استثنایی خود بهترین گزینه برای نما هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با نمایندگی فروش تماس بگیرید.

سنگ تراورتن برای مواردی همچون:

  • سنگ نما
  • سنگ پله و راه پله
  • سنگ پارکینگ
  • سنگ کف
  • سنگ حیاط
  • سنگ دیوار
  • سنگ قرنیز
  • سنگ در پوش
  • و…

استفاده می شود. برای هریک از این موارد درجه و کیفیت و جتی ضخامت آنها متفاوت خواهد بود و البته که در قیمت گذاری هم بی تاثیر نخواهد بود.

نمایندگی فروش سنگ تراورتن اصفهان

همه چیز درباره سنگ تراورتن اصفهان

باید عنوان داشت که تراورتن اصفهان در سال های اخیر وارد بازار سنگ ساختمان شده و به سرعت توانسته جای خود را در بین خریداران باز کند. این سنگ با ویژگی های خاص خود توجه بسیاری را به سوی خود جلب کرده است.

همه چیز درباره سنگ تراورتن اصفهان

سنگ تراورتن را به اصطلاح سنگ تخلخلی می نامند. این سنگ از ترکیب و فرسایش المان های زیادی تولید می شود بنابراین تنوع طرح و رنگ آن نیز بسیار بالاست. از طرفی این سنگ استحکام بسیار بالایی دارد و می توان آن را با اطمینان برای بنا کردن ساختمان و نماکاری استفاده کرد.

تراورتن اصفهان به دلیل ساختار ویژه خود نسبت به سنگ های دیگر عایق بسیار قوی تری محسوب می شود بنابراین با گسترش زندگی شهری و آپارتمان نشینی بهترین گزینه برای نماکاری محسوب می شود چراکه علاوه بر نما و طرح زیبا با آلودگی صوتی نیز مقابله می نماید.

از سنگ های تراورتن معمولا برای ساخت راه پله یا نمای بیرونی ساختمان استفاده می کنند با این حال به دلیل کیفیت بالا و تنوع بسیار، گستره کاربردی آن نیز وسیع است و در موقعیت های گوناگونی می توان از این سنگ استفاده کرد.

مساله دیگری که در این سنگ مورد توجه است قیمت مناسب این سنگ می باشد به گونه ای که حتی با نماکاری در مقیاس بالا نیز قیمت تمام شده بسیار ارزان می باشد و این سنگ نسبت یه سنگ نماهای مشابه از قیمت معقول تر و بهتری برخوردار است.

همچنین این سنگ علاوه بر تنوع در طرح در نوع خود نیز بسیار متنوع است و متریال های پایه سنگ بسیار گوناگون است که مطابق با نیاز می توان سنگ مورد نظر را انتخاب کرد.

قیمت تولیدی سنگ تراورتن اصفهان

قیمت تولیدی سنگ تراورتن اصفهان در حال حاضر بازار تراورتن اصفهان بسیار گسترده بوده و این سنگ فروش بالایی را تجربه می کند. قیمت تراورتن معمولا متناسب با شرایط روز بازار و کیفیت سنگ و همچنین مقیاس پیاده سازی پروژه تعیین می شود.

ساختمان سازان و انبوه سازان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت روز این سنگ و همچنین اطلاع از شرایط تهیه آن با کارشناسان فروش تماس برقرار نمایند تا اطلاعات تکمیلی برای آنها ارسال گردد.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.