,

فروش سنگ کوپ تراورتن

فروش سنگ کوپ تراورتن

فروش سنگ کوپ تراورتن در بازارهای دلاخلی و خارجی چگونه است؟ آیا بدون واسطه و مستقیم می توان سنگ مورد نیاز را تهیه کرد؟

با بررسی احجام استخراج و تولید سنگ در کشور و کاربرد آن در سراسر مناطق، چه گرمسیر و چه سردسیر، بنظر می رسد فروش سنگ کوپ تراورتن و مصرف تراورتن در رتبه اول مصرف قرار دارد.

این نوع سنگ که دارای پیشنه چند صد ساله دارد عموما برای استفاده در نما و کف ساختمان ها و همچنین دیوار های حیاط و پارکینگ ها و آبراه ها و در بسیار از حمام های قدیمی نیز کاربرد آن به اثبات رسیده است.

سنگ تراورتن که شدیدا وابسته به منطقه وجود آن است نتیجه رسوب مواد تشکیل دهنده آن است و اغلب در غارهای آهکی و چشمه های آب گرم یافت می شود. دامنه تغییرات رنگ بسیار زیادی دارد که اغلب بخاطر وجود ترکیبات بسیار زیاد کلیسم و کربنات آهن می باشد.

سنگ تراورتن را بهتر بشناسیم

سنگ تراورتن را بهتر بشناسیم

سنگ تراورتن که عموما در رنگ های کرم تا قهوه ای و سفید تا زرد کم رنگ یافت می شود دارای تخلخل بسیار بوده که این تخلل بدلیل وجود حباب های هوا و موجودات زنده در لایه های معدن از قبیل ماکروفیت ها، جلبک ها و دیگر دسته های آن می باشد.

یکی از زیباترین طرح های سنگ تراورتن و یژگی اصلی آن ابز و باد بودن طرح های طبیعی آن است که در صورت استفاده در فضاهای خانه اثری رمانتیک به جای گذاشته  و انتخابی هوشمندانه خواهد بود.

شاید بتوان گفت یکی از مهمترین ویژگی های تراورتن متخلخل بودن آن و دیگری مقاومت بسیار بالای آن است که اولی را میتوان با بکار گیری بتونه و مواد دیگر به سادگی پر کرد و دمی انتخابی بسیار مقرون به صرفه برای استفاده در فضاهای پر تردد از قبیل کف پارکینگ و راه پله های ساختمان است.

فروش مستقیم سنگ کوپ تراورتن

فروش مستقیم سنگ کوپ تراورتن

تراورتن بخاطر مقاومت بسیار بالا در مقابل تغیرات درجه حرارت یکی از پر کاربرد ترین سنگ های نما محسوب می شود که اکثر سازندگان و انبوه سازان آن را در اولویت انتخاب خود قرار می دهند.

انعکاس نور بسیار بالا در نمونه های درجه یک تراورتن گاها تشخیص آنرا با مرمریت سخت می کند. جدیداً و با روی کار آمدن دستگاه ها و تجهیزات تراش سه بعدی از این نوع سنگ برای ساخت و پرداخت مجسمه های بسیار زیبا و در اندازه های قابل تغییر نیز استفاده میکنند. همچنین از این سنگ و در اندازه های سفارشی برای دست اندازها در پشت بام منازل، بعنوان نرده های جان پناه در بالکن و تراس وهمچنین در ویلاها استفاده می شود.

حتی در صنعت جواهر سازی از قطعات کوچک تر سنگ تراورتن و با تراش آن توسط دستگا های این صنعت توانسته اند این قطعات را به عنوان گردن آویز، دستبند و انگشتر آماده و به بازار فروش تحویل نمایند. که نمونه های آنرا می توانید در بازار چه های صنایع دستی در اقصی نقاط کشور مشاهده و خرید نمائید.

تراورتن از نظر قیمت و هزینه تولید در رده مناسب ترین ها می باشد که شرکت تجارت لعل کیان از تولید کنندگان معتبر و خوشنام این صنعت در فروش سنگ کوپ تراورتن و فراوری و تحویل محسوب میشود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.