فروش تراورتن عباس آباد با بهترین کیفیت

فروش تراورتن عباس آباد با بهترین کیفیت

تراورتن عباس آباد یکی از پر طرفدار ترین سنگ های ساختمانی برای نما و دیوارهای داخلی و کف ساختمان های لوکس و تجاری های شیک و لاکچری می باشد. تحقیقاتمختلف زمین شناسی و معدن شناسی مواد اولیه تشکیل دهنده این سنگ را کلسیم، استالاگمیت و استالاکتیت می دانند که با وجود ترکیبات آهن که از جمله مهمترین بخش در شکل گیری طرح های ایجاد شده در تراورتن عباس آباد می باشد را بدست آورده اند.

بهترین سنگ تراورتن

بهترین سنگ تراورتن

تراورتن عباس آباد دارای بافتی رسوبی و متخلخل است که دوران تشکیل آن در زوجود چشمه های آب گرم و فشار در عمق لایه های زمین می باشد. تراورتن عباس آباد دارای بیشترین تنوع در میان سنگ های ساختمانی بوده و از آن برای نما، تزئین دیوارهای داخلی و کف استفاده فراوان می شود.

گونه های شفاف و براق آن بسیار کمیاب بوده و از ارزش قیمتی بالاتری هم برخوردار هستند. تراورتن عباس آبد با رنگهای سفید، شکلاتی، زرد، قهوه ای، قرمز و تا حدی هم لیموئی بصورت طبیعی وجود دارد که هم زیبائی و هم عایق بودن در برابر صوت و حرارت را یک جا با هم دارد. اصلی ترین مشخصه تراورتن عباس آباد مقاومت در برابر گرما، باد و باران می باشد که در میان دست اندر کاران صنعت ساختمان دارای طرف داران بسیار ی می باشد.

انواع تراورتن در بازار

انواع تراورتن در بازار

با مرور زمان و دخالت رزین های پر کننده خلل و فرج و پدید امدن دستگاه های ساب و صیقل تراورتن عباس آباد محبوبیت بسیاری پیدا کرده و قیمت فراوری شده آن بسیار افزایش یافته است. وجود خلل و فرج بسیار و در تراورتن عباس آباد و ملات پذیری آن از جمله خصوصیات بارز این سنگ است که خطر سقوط و و ریزش سنگ از ارتفاع را تا حد صفر کاهش داده است. تراورتن عباس آباد از لحاظ وجود و در دسترس بودن گسترده و معادن بسیاری در کشور با انواع طرح ها و در رنگ های بسیار زیاد وجود دارد، که بطور کلی در دو نوع موج دار و بدون موج در بازار عرضه می گردد.

از تراورتن میتوان برای تولید گلدان، مجسمه های مختلف ، شومینه و باربیکیو ی سنگی استفاده فراوان کرد.اما بیشترین کاربرد تراورتن عباس آباد در نمای خارجی، پوشش دیوارهای پارکینگ و مشاعات ساختمان و پوشش کف در فضاهای داخلی آپارتمان می باشد.

اگر تراورتن را که بصورت کوپ از معدن استخراج و به کارخانه سنگبری حمل میشود در جهت عمود بر رگه های آن برش دهیم، سنگ بدست آمده موجدار و در صورتی که برش در جهت رگه های موجود در کوپ باشد نمونه بدون موج آن استحصال می گردد.

فروش مستقیم مرغوبترین تراورتن

 

تراورتن عباس آباد موجود در شرکت تجارت لعل کیان از مرغوب ترین نوع آن بوده که به دوصورت موج دار و بدون موج می تواند برش خورده  در اختیار خریداران قرار گیرد … این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه و در اختیار داشتن دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته میتواند انواع تراورتن عباس آباد را فراوری نموده و بنا به سفارش خریدار از رنج قیمتی رقابتی هم برخوردار باشد. قیمت تراورتن عباس آبا د را میتوانید در تماس با دفتر فروش این مجموعه جویا شوید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.