, ,

کوپ سنگ تراورتن و فروش مستقیم از معدن

کوپ سنگ تراورتن و فروش مستقیم از معدن

کوپ سنگ تراورتن و در نهایت سنگ تراروتن که از آن برای نقاط مختلف در ساختمان استفاده میگرددحاصل فرایند روتین و در عین حال پیچیده ایست که دانستن آن خالی از لطف نیست. اینکه بدانیمسنگ حاصل چه فرایندی در طبیعت است و سابقه و قدمت تشکیل آن به چه زمانی بر می گردد هم جنبه اطلاعات عمومی و زمین شناسی دارد و هم از جهت تشخیص تراورتن مرغوب از نومنه های دیگر آن کمک شایانی می کند.

نحوه تشکیل معدن تراورتن

نحوه تشکیل معدن تراورتن

همه میدانیم که کره زمین در تاریخ وجودی خود دستخوش تغییرات و تحولات بسیاری شده است. از برخورد شهاب سنگ های کوچک و بزرگ گرفته تا فوران آتشفشان در جای جای آن را از بارش های سیل آسا تا آتش سوزی های گسترده که باعث فراز و فرودهائی در سطح این سیاره شده است.

وقتی به سنگ ها نگاه می کنیم میتواند تاریخ بسیار جالبی را در خود نهفته داشته باشد و اینکه داستانی بسیار شنیدنی از سفر خود که در ابتدا مواد اولیه ای نه چندان قابل توجه ، ولی در طول زمان و با تحمل گرما و فشار و با غرق شدن در حوضچه های بسیار عظیم آب و در بستر چشمه های آب گرم به سنگ تبدیل شده است.

سنگی که میتواند هم ظاهر زیبا داشته باشد و هم مقاوم در برابر تغییرات آب و هوائی و هم تحمل رطوبت و شستشو را داشته باشد و هم عاری از آلودگی های سطحی باشد.

وقتی سنگ در محل معدن برآورد و کیفیت آن مشخص گردید، میتواند مورد استخراج قرار گیرد و بصورت مکعب و یا مکعب مستطیل و توسط دستگا ها و ابزار هایی که برای این منظور ساخته شده اند استخراج و جهت فراوردی و برش به کارخانجات سنگبری حمل گردند.

کوپ سنگ تراورتن چیست؟

کوپ سنگ تراورتن چیست؟

کوپ سنگ تراورتن با توجه به سختی سنگ و نحوه برش آنها در معدن میتواند تا ابعاد بسیار بزرگ و سنگین که عموما تا ۲۵ تن و شاید کمی بیشتر هم برسد استخراج شود که در اصطلاح به این قواره و اندازه برش که توسط یک تریلی حمل می شود تک کوپ می گویند.

اندازه های کوچک تر و وزن کمتر هم وجود دارد که بسته به تعداد حمل توسط تریلی کفی و دو کوپ و سه کوپ هم میتواند استخراج شود. کوپ ها بطور خاص هم برای فروش داخل به کارخانجات سنگبری حمل می شود و یا برای صادرات به کشورهای طرف قرار داد به همان صورت خام صادر می گردد.

شاید از مزایای فروش کوپ تراورتن این باشد که بخش قابل ملاحظه ای از هزینه های تولید کاسته شده و برای تولید کننده سنگ هم میتواند امکان بسیار خوبی را برای راه اندازی سنگبری و اشتغال زائی در زمینه فراوری سنگ فراهم آورد.

فروش مستقیم کوپ از معدن

فروش مستقیم کوپ از معدن

شرکت تجارت لعل کیان در راستای وظیفه اخلاقی و حرفه ای خود برای تامین نیازمواد اولیه سنگبری ها اقدام به فروش مستقیم کوپ تراورتن نموده است که در این صورتبخش قابل ملاحظه ای از سود خود را به کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند انتقال داده است.

انواع کوپ سنگ تراورتن با درجه بندی های مختلف و سایز های متفاوت در این شرکت موجود است که خریداران محترممیتوانند از طریق ارتباط دفتر فروش از قیمت ها و تولیدات اطلاعات کسب نمایند.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.