فروش تراورتن بژ با مناسبترین قیمت

فروش تراورتن بژ با مناسبترین قیمت

فروش تراورتن بژ از چه راه های صورت می گیرد و نحوه توزیع در سراسر کشور چگونه است؟ با این تعریف به خاص بودن رنگ بژ پی می بریم. نام بژ منشاء فرانسوی دارد که یکی از رنگ های رایج و شناخته شده می باشد.

رنگ بژ در فرایند رنگ سازی به سختی ساخته می شود. حتی در رایانه ها هم در زمان پرینت این رنگ بصورت تناژی از سبز تا بنفش خواهد بود. اما در طبیعت چطور؟طبیعت با توانائی خود و استفاده از مواد اولیه و بدون نیاز به دست بشر کار خود را کرده است.

طبیعت توانسته رنگ بژ را در لایه هائی از زمین و با عوامل و امکانات در اختیار خود به مرور زمان ساخته و پرداخته نماید و بصورت سنگ و صخره برای استفاده در اختیار بشر قرار دهد.

فرآیند تشکیل سنگ تراورتن بژ

فرآیند تشکیل سنگ تراورتن بژ

وجود رسوبات رس و فشار لایه های زمین و قرار گرفتن این ترکیبات در بطن چشمه های آب گرم در منطقه کوهستانی محلات که سرشار از این چشمه هاست، در بستر زمان شکلی از سنگ را پدید آورده که به تراورتن و بخصوص رنگ بژ مشهور و از مرغوبیت و محبوبیت مثال زدنی برخوردار شده است.

رنگ بژ یک رنگ خنثی محسوب میشود و در ترکیب با رنگ های دیگر در دیوارهای داخلی میتواند آرامش، زیبائی و هوشمندی و مدرنیسم را یک جا با خود همراه داشته باشد. یکی از محسنات انتخاب رنگ بژ این است که در قسمت های مختلف نمای بیرونی و یا داخلی و در ترکیب با نر طبیعی می تواند متفاوت بنظر برسد.

سنگ تراورتن بژ و موازد مصرف آن

سنگ تراورتن بژ و موازد مصرف آن

تراورتن بژ که تداعی کوه و ساحل را یادآور می شود و موجب بخشیدن حالت رویائی و معنوی می شود در ساختمان های بسیار شیک و در فضای داخلی آنها بسیار به چشم می خورد.

تراورتن بژ می تواند در راهپله های عریض و دیوار های لابی، همچنین در کف سالن های بزرگ و فروشگاه های چند منظوره بکار رود. رنگ تراورتن بژ در ترکیب با رنگ سفید آن در طراحی داخلی میتواند انتخاب هوشمندانه، تزئیناتی و بسیار چشم نواز باشد.

سنگ تراورتن بسیار مقاوم می باشدو در مقابل سرما و گرما توان دوام و مقاومت زیادی را دارد و همچنین به علت طبیعی بودن رنگ آن برای فضاهای باز بسیار مناسب می نماید.ضخامت بیشتر از ۲ سانتیمتر آن به راحتی میتواند در برابر فشارهای وارد به واسطه عبور و مرور وسایل نقلیه در پارکینگ ها تحمل نموده و تغییر رنگ هم ندهد. از تراورتن بژ میتوان در اندازه ها و ابعادمختلف و برای مصارف خاص هم استفاده نمود.

فروش تراورتن بژ

حتی برش این نوع سنگ میتواند تا ابغاد بسیار بزرگ و بصورت اسلب به راحتی فرآوری و در اختیار خریداران قرار گیرد. تولید و فروش سنگ تراورتن بژ در ابعاد مختلف اسلب و حتی موزائیکی در شرکت تجارت لعل کیان صورت می گیرد.

شما میتوانید  در تماس با دفتر فروش این شرکت از اندازه های تراورتن بژ موجود و قابل برش بنا به سفارش خود و مورد نیاز طراحی ساختمان خود کسب اطلاع نموده و در صورت تمایل از نمایشگاهی که بهین منظور در محل کارخانه اختصاص یافته دیدن نمائید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.