,

خرید سنگ تراورتن رگه دار صادراتی

سنگ تراورتن یکی از زیباترین سنگ های ساختمانی محسوب می شود که به دلیل کیفیت عالی در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و از فروش بالایی برخوردار می باشد. این روزها امکان خرید سنگ تراورتن رگه دار صادراتی به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد که با توجه به مرغوبیت و طرح و رنگ زیبا استقبال بسیار خوبی از خرید این سنگ صورت می گیرد.

خرید سنگ تراورتن رگه دار صادراتی

تنوع رنگ سنگ های تراورتن رگه دار صادراتی

تنوع رنگ سنگ های تراورتن رگه دار صادراتی رنگ سنگ های تراورتن رگه دار بسیار زیبا و متنوع می باشد و در رنگ های تیره و روشن مانند کرم، طلایی، عسلی، خاکستری، قرمز و قهوه ای و … وجود دارد که مشتری بر حسب محل استفاده می تواند رنگ و طرح آن را انتخاب نماید. این سنگ دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی می باشد و به همین دلیل در نمای بیرونی و داخلی ساختمان استفاده می شود همچنین در شرایط جوی مختلف و تغییرات دمایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

سنگ تراورتن اربسکاتو دارای خاصیت صیقل پذیری بالایی است و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد همچنین از زیبایی و جذابیت خاصی برخوردار است. سنگ تراورتن ارسنجان در ابعاد و اندازه‌های مختلف به صورت اسلب، تایل و طولی و .. برش داده می شود که هر کدام در مکانهای مختلف استفاده می شود ‌‌به طور مثال سنگ تراورتن در ابعاد کوچک برای راه‌ پله کاربرد دارد و برای کف از سنگ های اسلب استفاده می شود.

نماینده فروش سنگ تراورتن رگه دار در تهران

نماینده فروش سنگ تراورتن رگه دار در تهران نماینده فروش انواع سنگ تراورتن رگه دار با بهترین قیمت و کیفیتی درجه یک همین شرکت می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش و ارسال محصول با کارشناسان واحد فروش در تماس باشید.

در این مرکز امکانات و شرایط ویژه ای فراهم شده است تا مشتری بتواند محصول دلخواه را با کمترین هزینه و در. کوتاه ترین زمان با کمک و راهنمایی مشاوران ما انتخاب و خریداری نماید و پس از ثبت کردن سفارش محصول در زمان مقرر به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد که این امر در پیشگیری از پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد حائز اهمیت است و امروزه اغلب افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

امروزه شرکت‌های تولید کننده متعددی در شهرهای مختلف کشور در زمینه تولید و فرآوری انواع سنگ تراورتن مشغول فعالیت می باشند. سنگ تراورتن رگه دار پس از استخراج از معادن برای برش دادن و فرآوری راهی کارخانه تولید کننده می شود و در آنجا عملیات صیقل کاری و تراش آن بوسیله دستگاه های پیشرفته و مدرن با نهایت دقت و سرعت انجام می شود و با ضمانت کیفیت راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.