نمایندگی فروش سنگ تراورتن کف ساختمان

سر زمین ایران به خاطر وجود معادن سنگ زیاد در تولید انواع سنگ رتبه خیلی خوبی را به خود اختصاص داده است، سنگ تراورتن به عنوان نوعی از سنگ که در ساخت و ساز به کار گرفته می شود و از کیفیت خوبی هم برخوردار است شناخته شده است، سنگ تراورتن کف ساختمان توسط کارخانه های مخصوص سنگ به طور انبوه تولید می‌شود که نمایندگی فروش این سنگ کف ساختمان به روشهای مختلف اقدام به توزیع و پخش آن می کند.

نمایندگی فروش سنگ تراورتن کف ساختمان

موارد کاربرد سنگ تراورتن کف ساختمان

موارد کاربرد سنگ تراورتن کف ساختمان سنگ تراورتن بیشتر برای سنگ نما کاربرد دارد،این سنگ به عنوان سنگ کف محوطه‌های بیرونی گزینه‌ مناسبی است. به منظور جلوگیری از لغزنده بودن آن را به شکل تیشه‌ای یعنی که ناهموار باشد استفاده می‌کنند. سنگ تراورتن نی ریز نوعی از سنگ تراورتن است که در ضخامت و سختی های استاندارد تولید می شود و به طور عمده در کف ساختمان به کار گرفته می شود.

سنگ تراورتن کرم رامشه سنگی است بیشتر شبیه به سنگ های طرح ابر و بادی می باشد و نسبت به انواع دیگر سنگ تراورتن ظریف تر می باشد از این نوع سنگ بیشتر برای سنگکاری نمای بیرونی ساختمان و دیواره های داخلی ساختمان و پارکینگ استفاده می شود. سنگ تراورتن کرم رامشه همان طور که از نامش پیداست دارای رنگ کرم روشن است که در سطح آن سوراخ های زیادی دارد این نوع از سنگ به خاطر قیمت مناسب آن جایگزین مناسبی برای استفاده از دیگر سنگ ها می باشد .

سنگ تراورتن به عنوان نوعی از سنگ که به میزان انبوه تولید و مورد استفاده قرار می گیرد انواع مختلفی دارد که هر کدام از لحاظ کیفیت، سختی آنها و رنگ و جلا پذیر بودنشان در درجه های مختلف هستند که با توجه به نوع نیاز می توانید از آن ها استفاده کنید.

خرید سنگ تراورتن مرغوب کف ساختمان

خرید سنگ تراورتن مرغوب کف ساختمان خرید سنگ تراورتن مرغوب کف ساختمان به به طور عمده از روش های مختلف مستقیم و غیرمستقیم امکان پذیر است که خرید به روش مستقیم و بدون واسطه گری باعث شده است که دست افراد دلال و سود جو کوتاه شود و شما با قیمت مناسب تری نسبت به جاهای دیگر بتوانید آن را خریداری کنید.

همچنین خرید این نوع از سنگ در درجه کیفیت های عالی و همچنین در اندازه های مختلف به روش اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است که بعد از بررسی های لازم در این زمینه شما می‌توانید آن را سفارش و خرید بزنید که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعیین شده در محل خواسته شده آن را تحویل بگیرید، خرید به این روش باعث با صرف کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.