تولید انواع سنگ تراورتن کرم روشن محمود آباد

تراورتن کرم روشن از سنگ های ساختمانی طبیعی می باشد که مدل های مختلفی داشته و به سبب ویژگی های مثبتی که این سنگ ها دارا هستند، بازار خرید آنها همواره داغ می باشد و کاربرد های زیادی در صنعت ساخت و ساز دارند. امروزه تولید انواع سنگ تراورتن کرم روشن محمود آباد به صورت انبوه توانسته است قسمتی از نیاز بازار های داخلی را تامین و امکان صادرات آنها به بازار های خارجی را نیز فراهم می کند.

تولید انواع سنگ تراورتن کرم روشن محمود آباد

موارد مصرف سنگ تراورتن کرم روشن

موارد مصرف سنگ تراورتن کرم روشن سنگ های ساختمانی با توجه به ویژگی های ذاتی خود در قسمت های مختلف ساختمان ها به کار می روند که در میان آنها بحث ما به انواع سنگ تراورتن کرمی روشن و کاربرد های آن مربوط می گردد که در اینجا به بیان آنها پرداخته می شود:

  • این سنگ به سبب مقاومت خوب و زیبایی قابل قبول در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه واقع می گردد و برای نما های داخلی و خارجی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند؛ این نوع از سنگ به سبب مقاومت خوبی که در برابر سایش و لغزش از خود نشان می دهد به عنوان سنگ کف هم کارایی دارد.
  • از آنجایی که سنگ تراورتن در محیط های مرطوب نیز مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد، در مکان هایی که آبریز زیاد می باشد به کار می روند؛ به طور مثال در سرویس های بهداشتی، کف سالن ها، دیوار های داخلی راهروها و راه پله ها و در کل به عنوان نوعی سنگ مناسب برای سنگ پوش کردن و… کارایی دارند.
  • سنگ کرم روشن تراورتن رنگی زیبا و جذاب دارد و در صورتی که به درستی کار گذاشته شوند، زیبایی و استحکام ساختمان ها را تا مقدار قابل توجهی افزایش می دهند و در کل به عنوان نوعی سنگ خوب می توان روی آنها حساب کرد.

فروشنده انواع سنگ تراورتن کرم روشن

فروشنده انواع سنگ تراورتن کرم روشن سنگ های تراورتن دارای رنگ بندی های زیبا و متنوع می باشند که در کشور ما انواع مختلفی از آن مانند سنگ تراورتن موج دار عباس آباد، سنگ محمود آباد و… استخراج می شود که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را دارا هستند.

فروشنده انواع سنگ تراورتن کرم روشن در این مجموعه نوع برتر آنها را به فروش می رساند که عمل فرآوری آنها به خوبی انجام شده است و استاندارد های لازم را دارا می باشند که فروش آنها به صورت اینترنتی انجام می پذیرد و هر ساله مقادیر انبوهی از آنها تولید و راهی بازار های فروش می شود؛ قیمت خرید این سنگ ها نیز ارقامی منصفانه و مشتری پسند دارد که برای اطلاع از نرخ روز دقیق آنها می توانید با کادر فروش ما ارتباط برقرار کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
لعل کیان
راه های ارتباطی:
سید احمد حسینی: 09181664015
کتایون احمدی: 09188662449
سید مهدی حسینی: 09124575671
روح الله بهمنی: 09188650900
آدرس اینستاگرام : STONEKIAN@
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.